Telemarkgrrl skrev 2008-09-08 20:43:10 följande:
Nenne, nej men jag är nere och klappar lite på dom i källaren ibland. Dom är så fina (och ensamma ) där dom står nere i källaren. Helst skulle jag vilja ha dom uppe i lägenheten men maken säger stopp.
heheh, jag har Ernstat och snickrat ihop ett skidställ till alla våra *hostar* 10 par (nåja, två av dem är ju längdskidor) nu när jag städade i garaget. *gasar med skruvdragarn*
Vänner
*vinkelivink*
huvet på spiken! Röven på skruven! Man lägger ju in sin egen tolkning/rädsla i andras kommentarer. *tänker med darrig röst* Tänk om de tycker att han är för liten!?!?!
Förskolläraren: Nämen vad mysigt det är när de är så små!
Den darriga rösten i hjärnan: Jag VISSTE det! Han är för liten! Hon sa ju det!! ÅÅh vad jag är dålig! Hon hatar mig och kommer snacka skit om mig inför alla andra dagisfröknar och föräldrar och det kommer sitta stora posters på ICA om att de ska hämta mitt barn på tisdag kl 8 samling vid Anderssons och jag kommer aldrig att förlåta mig själv nu måste jag nog köpa en woodoodocka för hon måste döden dö och det är bättre att förekomma än förekommas. MOAHAHA!