• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Vännerfan

17700 kr låter väääldigt dyrt!!! Fy fasen! Får hoppas att medicinerna gör nytta!!! Håller tummarna!!

• Vännerfan

Ja visst är det viktigt Piggelin!! Hade inte velat bli förväxlad med en ekonom, ve och fasa!! Mycket mer intressant med en massa molekyler som far runt än en massa papperlappar, fy så trist!

• Piggelin1

No worries, Vänner - ville bara inte bli dragen rätt över ingenjörskammen Ibland på jobbet verkar folk tro att man är från en annan planet bara för att man inte läst på Chalmers & inte ens pluggat i Gbg... Fast å´ andra sidan är det rätt skönt också!!

Jag skrämde visst bort alla en bra stund innan ikväll - TACK snälla söta Nenne-lainen för att du "räddade" mig

• Vännerfan

Hur är stämningen på jobbet annars då?

Om oss står det i tidningen varje vecka och man får lätt intrycket att det går kalasbra (trodde nog alla vi anställda också). MEN sen i förra veckan fick vi veta att vi inte håller budgeten och att 20 måste gå! Men bara en massa säljare och sådanansom håller på med ekonomi och sånt "oviktigt". *duckar*

• Vännerfan

Är det inte länge sedan Cicci var inne nu?
    Hallåååå, hur mår du vännen???

• Vännerfan

Nä, nu får jag dra mig tillbaka och tacka för den trevliga chat-stunden!! På återhörande!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen