åh, vad roligt att läsa ikapp ikväll!
JAG är också ingenjör (och ingengör)!
Whistler - Har jag fortfarande våta drömmar om, trots att det är 6? år sedan jag var där... Har åkt skidor sedan jag var 6, men det var i whistler jag lärde mig ÅKA SKIDOR.
Har glömt vem som frågade (izzie?), men jag går inte på några kontroller nu. Det grymma med endo är att det inte syns... Om man nu inte har cystor som jag hade förut, men inte ens då kan man vara säker på att det är endocystor och inte vanliga dito. Det enda man kan göra är att öppna och kika in, men det vill man ju inte göra i onödan (endon kan få fäste i ärrvävnad).
telis - Har haft lite ont konstant sen strax innan förra mensen (vilket var min första riktiga mens efter förlossningen). Det är inget som påverkar min vardag, men jag är ju lite rädd att det ska bli värre och värre... FruLlan har också ont och har varit hos gyn nyligen som sa att sannolikheten att det är aktiv endo efter en graviditet och amning är vääääldigt liten, antagligen är det tarmar eller nåt annat som trycker på. Hoppas det...
sweetie - Tror inte du behöver försvara dig inför någon här iaf, jag pratade ju t ex bara om hur jag skulle känna (och lägger inga som helst värderingar i det).
Tycker det är lite underhållande med den så svenska "vi vet bäst i hela världen"-mentaliteten...
muggles & Liten - Jag tror vi tänker ganska lika egentligen, vi bara uttrycker oss lite olika.
Piggelin - Kul med gåvagn! Conny har precis börjat gå (med händerna i mina händer såklart), dumma dumma mig som visade att det gick...
Nu ska jag nog gå och lägga mig, connys två första tänder i överkäken är ju på väg ut och de senaste nätterna har han gnällt flera gånger.