Det var värst vad ni varit aktiva sen igår! Skoj.
Nenne - du är bara för rolig. Läste ditt inlägg med grävlingskommentaren och bara frustade till av skratt. Det hör till saken att jag dessutom försöker vara tyst för att inte väcka Matilda... Vad får du allt ifrån?
Ang dagis, så är det dags för oss att ställa Matilda i kö nu. Här fungerar det som så att man ska sätta barnet i kö 6 mån innan de ska börja. Kommunen lovar dessutom att man ska få en plats när man behöver det. Vi har två kommunala förskolor att välja på i vårt område, och jag väntar egentligen bara på att de flesta av höstens inskolningar ska vara avklarade, sen ska jag och maken åka dit och kolla vad vi tycker. Det finns några privata oxå, men de kommunala ligger närmre där vi bor. Är vi inte nöjda med de två vi ska besöka, så får vi väl kolla de alternativen sen.
AM - Att du orkar vänta... Jag är asnyfiken. Är du säker på att du ska vänta med att testa???
BS - Vad synd det är om lilla Iris... Magsjuka är ju så vidrigt. Hoppas hon piggar på sig snart. Det kanske kan ligga något i vad AM säger om maten?
Mrs B - Vad tråkigt med din syster. Kram!
Telis - Vart i USA ska du? Det var med jobbbet va? Skoj skoj! Nu är det inte långt kvar tills vi åker heller. Längtar!
Tur att högkostnadsskyddet finns kan jag känna när jag läste vad din medicin kostade...
Muggles - Bra tips om Ikeas gåstol (det borde jag ju vetat att det fanns en). Då ska jag dit och köpa en om du tyckte den var ok.