• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Man kan alltid sno en på ICA (brukar föreslå det till maken om vi ser en fin en). Fast jag har aldrig snattat så jag vet inte om jag skulle klara av att grabba en unge under armen och springa.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Det är bra gjort! Alltså, vissa dagar/veckor funkar bättre än andra. Vi har ju inte gjort så mycket tester än men så fort man slappnar av så blir någon annan än jag gravid. Fick reda på två till förra veckan, varav den ena var med på festen i lördags. *suckar* Kul för dem men om jag slappnar av så ska ju JAG bli gravid, ellerrrrr?

• Lapinette

Tänkte ... bäst jag sätter en smiley så ingen tror att jag går omkring och snor barn ... fast vi diskuterar saken ofta i min familj.

• nennesjuttioåtta

Jag brukar smyga runt utanför bollhavet på IKEA, där är föräldrarna rätt glada att bli av med dem. *tips, tips*

• nennesjuttioåtta

Ingen smiley här inte.

Moaahahahahahahahaahahah!

• Lapinette

nenne - jag har lite lugnare på den fronten då mina vänner redan har en drös med ungar. Fast å andra sidan hade väninna på middag i lördags som hade en mage som stod i fyra hörn (ska ha om ett par veckor). Men det känns faktiskt helt ok!

• Lapinette

nenne - antecknar IKEA, dock hatar min make det stället så det blir svårt att få "bärhjälp".

• Nalle Puh 40
    nennesjuttioåtta skrev 2008-09-09 15:26:42 följande:
    hej Nalle Puh! Har sett dig i en annan tråd. Välkommen!
    Tack, var bara tvungen att säga att vi fått tillökning i släkten...
  • nennesjuttioåtta

joemn, man behöver knappt gå in på varuhuset, oftast är ju barnhörnan alldeles efter snurrdörrarna så man går bara ett varv och tar en unge i armen i farten, liksom och vips är man ute. Gäller bara att parkera nära och ha motorn igång.

• nennesjuttioåtta

Kanske en som kan trampa gasen i botten så snart man slängt sig in...?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen