God morgon!
nåja, jag har faktiskt städat i köket, plockat ut alla pinaler till balkongen och dödat en tvestjärt, ehh.. ja det var nog det enda. Men nu är jag inloggad! Lappis!
Tell me more!
Mrs B och Piggelainen -
med era syskon!
AM
moahahaha, vilka ... öh, fantastifulla restauranger du har i krokarna.
45 dagars cykel?!!? 2 ggr på rad?!?!?!? Nä, nåt kajko är det (hoppas på något positivt sådant
)
Cicci
ahaaa... då har vi BIM samtidigt! Fast hade du inte ÄL för någon vecka sen också?!?!
Eller också går tiden väldigt fort....
telis
howdy cowboy!
aangående syskonpersonligheter så stämmer det väääldigt bra här hemma iaf. Maken är en typisk storebror som gärna tar emot förslag men sen kör på sin idé ändå för han vet bäst.
och ofta sågar/ignorerar han mina idéer som jag lobbat för jättelänge, tills någon utomstående säger samma sak och då kan han komma hem och stolt lägga fram det som sitt förslag tills jag påminner honom om var han hörde det först... Hans syskonskara är schablonbilder av lille-, mellan- och storebror. Storebror Duktig Tarhandomallt, mellanbror Pajas Sepåmig och lillebror Jaggörtvärtemot Helstomdetretarstorebror.
Jag är lillasyster/mellansyster och tar för mig, och kan själv - ända till P är hemma, då blir jag helt handlingsförlamad för undermedvetet vet jag att han tar hand om det. Jepp, Pajas as well.
jävla luddigt det blev.