Här i Täby får man ställa sitt barn i kö så fort de har ett personnummer, hur stressigt som helst.
Omsan, vad det gäller att man måste vara hemma ett år så tänkte jag på båda föräldrarna, man har ju inte valet att börja på dagis från tre månader även om man skulle vilja.
Vi är inne på dag tre med kaskadkräkningar, stackars, stackars Iris, hon kräktes igår morse och sedan ingenting på hela dagen så vi trodde att hon var frisk, sedan kom det en skur igen vid läggdags igår. Sedan ingenting på hela natten så vi tänkte att nu är hon väl frisk, jag åker till jobbet och så hinner jag inte mer än hit så har hon tydligen kräkts ner hela soffan hemma, stackarn. Maken klagade över hur svårt det var att få rent soffan men jag skiter väl i den, jag tycker synd om Iris. Nu ska han tydligen prova med vätskeersättning under dagen, undrar hur han ska få henne att svälja det, sedan blir det läkare imorgon om hon inte är bättre då enligt sjukvårdsupplysningen.
Telis, vilken himla tur att ni inte behövde betala allt det där själva!!!
AM, då håller jag tummarna, i annat fall är det ju verkligen konstigt att cykeln börjar krångla precis när ni bestämmer er för att börja försöka.