• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Piggelin1

men hallå!!!!!!!!!!! nu måste jag protestera å det högljuddaste!!!!! jag är inte alls ingenjör!!!!!!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-09-08 21:16:25 följande:
    BS, nä det är inte så länge kvar här heller. Beställde mediciner för 17700 kr igår. Natti natti!
    oooh myyyy goooood!
  • nennesjuttioåtta

P är bäst i hela världen.

• Vännerfan

Usch, nu låter jag nästan märkvärdig och det är jag inte, I promise!! Men blev så förvånad av att de såg ut som fågelholkar att jag inte kom mig för att berätta vad en tiramisu bestod av.

nenne,
    Phew! Nog för att han brukar ringa min svägerska (står först då hon heter på A), så fort han får fatt i mobilen och jag glömt knapplåset men jag hade blivit liiiite orolig om han börjat ringa dig med! Han flåsar ju mest bara i luren och slänger sen iväg den för han blir livrädd när "leksaken" börjar prata med honom!

• nennesjuttioåtta

den här helgen ska han få åka formel renault, det kan bli dyrt! Antingen kraschar han en bil eller också vill han gå fler kurser (vet inte vilket som är bäst för plånboken än).

• Vännerfan

Nej visst ja! Det visste jag ju egentligen Piggelin!! Så tokigt det kan bli!! Tänkte lite väl fort där iom att vi hade samma arbetsgivare förut!

• nennesjuttioåtta

vänner
    mäh, då får han gärna ringa, men bara om han flåsar.

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2008-09-08 21:18:26 följande:
    men hallå!!!!!!!!!!! nu måste jag protestera å det högljuddaste!!!!! jag är inte alls ingenjör!!!!!!
    Det var vänner som sa det! Jag är oskyldig!
  • Piggelin1

Jag är faktist ekonom
    Fast ren ekonomi har jag aldrig jobbat med, det är alldeles för trist! Men det fina i kråk-/ekonomisången är att man kan jobba med nästan vad som helst! Jobbat med logistik i många år på olika företag med div olika projekt, men numera jobbar jag på marknadssidan som projektledare. ...och faktist är några av mina leverantörer ådana som skriver, Nenne! Fast inte så mkt skönlitterrära texter... Hmmm, ska fundera på om jag skulle kunna fråga ngn av dem om de vet lite mer om detta!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen