• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

nu ligger du efter, Vänner!

Telis, vart tog du vägen?

• Vännerfan

Fusk att bara göra inlägg med 3 smilisar!

VAd fick dig att dra denna slutsats med yrket??

• Vännerfan

Menskopp!? VAD är den bra för???

Japp, jag funderar för mycket igen och skriver för sakta! INGENJÖR you know!!

• Telemarkgrrl

Nenne, jag fick total blackout i huvudet och tunnelseende bara vid tanken på att hänga med i er takt.

• nennesjuttioåtta

hahahaha, hon skrev ju att hon inte hade så mycket att göra... *ser förlägen ut*

Jag är faktiskt imponerad av er!

• BrudSommar2006

Halloj! När Iris inte kräkts sedan halv tio imorse och både ätit middag och druckit välling utan att kräkas trodde vi att det var grönt men nej, nyss kräktes hon över hela golvet i köket och nu har hon somnat. Vi har lagt plankor under benen vid huvudändan och bullat upp med handdukar under kudden så hon ligger högt med huvudet. Hon kräktes dessutom nog bara för att hon hostade, efter snuva i två veckor verkar hostan typiskt nog ha bestämt sig för att komma nu.

• Vännerfan

Eller inte alls!

Men heeeej Telis!

Ja jag kämpar som en tok för att hänga med denna yngre och snabbare förmåga!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen