• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Vännerfan

Blir ni förvånade om jag säger att jag tog en liten bit efter kvällsmaten även idag??!!!!

Hoppas jag hinner bli drogfri tills läggdax. Men helt lär det nog itne hinna bli.

BS, Det kan nog vara så att hennes växt ligger henne i fatet där. Påminn gärna personalen om det när du pratar med de! Minns våra grannar i Gbg. De hade tvillingar som såg ut som 6 när de var 4 men pratade som om de vore 2, så det låg de i fatet

• Telemarkgrrl

Ja just det ja, Nenne, så himla himla kul att P ska sluta veckopendla!! Iiiiiih, vad jag blev glad för din skull!

• Vännerfan

VA!??? Jag som trodde han låg i sitt rum och sov!???!!!

• Vännerfan

Ha ha ha , jaaaa det var kaffe! Och konjak. Och sen var det ju vin och portvin att dricka till maten också! Så det var nog fler än en drog i min kropp när jag tänker efter. Vaddå, det var ju faktiskt söndag och vi hade jobbat hårt hela helgen!!!!

• BrudSommar2006

Menskopp verkar läbbigt.

Ja det är verkligen synd om Iris, får väl se om något av oss insjuknar inatt, får väl ligga vaken en natt till och känna efter!

Lapinette, håller tummarna framöver!

Nenne, vad ska läkaren göra för undersökning nu i veckan? Ska ni diskutera insemination nu?

Telis, snart är det inte långt kvar för er heller!

God natt, dags för ännu en orolig natt med en sjuk Iris, tjohoo...

• nennesjuttioåtta

*hoppistudsar* jaaaaaaaaaaaaa! han kommer hem!!!

vänner
    hmmmm, kanske det finns fler prinsar..?!?!

• Vännerfan

Nja, egentligen gillar jag smaken ihop med mjölk och mmmm gärna choklad, men min mage klarar det inte av nån anledning (även om jag dricker latte). Och sen var det det här med sömnbristen också.

Men te är riktigt gott! Särskilt chai-te! Har dock inte hittat det här i stan än men har iofs bara kollat två affärer med stor sortering.... Men så visste inte arbetskamraterna vad tiramisu var heller! Men de är söta ändå här på "landet". ha ha ha ha h a

• Telemarkgrrl

BS, nä det är inte så länge kvar här heller. Beställde mediciner för 17700 kr igår.

Natti natti!

• nennesjuttioåtta

ååh fy fan vad trist, BS, hoppas hon kryar på sig snabbt!!!!
    Jag vet inte, han ska undersöka mig och sen är det insemination som gäller. Boka datum, förhoppningsvis, även om jag inte vet när det ska bli av eftersom jag precis haft ÄL och nästa gång är vi i NY. (hihihi hoppas det blir en Chelsea där )

emsnkopp verkar lite läbbigt men jag hatar att köpa de där jävla grejerna så då slipper jag ju det.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen