• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Telis - attans, hade varit trevligt med sällskap men jag har för mig att Frejis ska köra igång i nästa vecka. Vart har hon tagit vägen?!

• fru AM

MrsB: Dog hon!? Så sorgligt! Jag tror att syskoninställningen sätter sig från början - och i början av ditt liv så var du ju just lillasyster. Kram!

• Lapinette

Mrs B - usch så tragiskt!!! Min mammas sambo förlorade sitt barnbarn för några år sedan. Det var hemskt! Jag minns fortfarande när min mamma ringde en julikväll och berättade detta för mig. Jag satt i vardagsrummet och skrek. Som tur var hade jag min blivande make hos mig (vi bodde ju på varsitt håll på den tiden). Pojken blev bara 11 år och var ute och simmade med sin pappa i en insjö. Helt plötsligt var han bara borta (drunknat).

• Lapinette

Det var inte meningen att skrämma iväg alla från BT! Kom tillbaka och lätta upp stämningen.

• fru AM

Jag är här!

Väntar hungrigt på lunch (ska passa på att äta på en boklansering jag ska gå på om en timma ...) En lång timma. Kurr

• fru AM

Nej det får bli en varma koppen så länge!

• fru AM

Jag hoppas intresseklubben antecknar detta noga!

• Piggelin1

...och jag är också hungrig! Väntar på en kollega som skulle iväg & hämta lite lunch, så får jag sällskap sen.

Jösses, vad bortskämd jag är just nu förresten! De senaste fem arbetsdagarna har mannen fixat lunchlåda till mig Han är verkligen superduktig på att laga mat, mmmm!

• Piggelin1

Hmmm, Varma Koppen - själv föredrar jag Kedlas soppor

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen