Stort grattis till killen, MSW! Ser fram emot att höra mer så småningom!
Tinga, grattis till att ha grejat första stunden ensam med pojkarna! Jag minns att jag tyckte det var läskigt att vara ensam första gången med Amanda, & du har ju TVÅ att ta hand om.
Japp, nästa gång vi passerar Lund ska vi hojta till! Hade jättegärna kikat förbi i söndags & vi hade erbjudande om fika även hos min kusin i Halmstad på hemvägen, men längtan efter Amanda hos mina föräldrar var större
Det var ju första gången vi lämnade bort henne över natten
Men det gick som sagt bra! Det var nog vi som saknade henne mer!
Ännu en dag avklarad på jobbet & i ärlighetens namn känns det lite segt för tillfället, men hoppas på att det kommer igång med mer tempo ju mer jag kommer in i lunken... Jag blir så rysligt ineffektiv om jag för lite att göra.
Sen är det väl lite allmän handlingsförlamning på firman nu efter varslet som lades precis innan semestern. ...och i eftermiddags gick nyheten ut att VD'n slutar, vilket iofs ingen sörjer speciellt mkt...
Trodde faktist inte att det skulle kännas så mkt att åka hemifrån Amanda på morgonen, men det är väl det där med känslor & hur man reagerar, man kan aldrig veta innan man är mitt uppe i det. Just nu känns det faktist som om mina tio månader var lite för lite. Men, å andra sidan har jag ju några månader att se fram emot till våren istället! Då får jag mer tid med henne!
Mannen var rätt utschasad när jag ringde honom kring lunch idag, Amanda hade bara sovit en halvtimme eller så på fm. Men nu sov hon iofs desto mer på em & ikväll, så det kompenserade. Det är ju inte bara en ny vardag för mannen, det är ju även nytt för Amanda att vara ensam med sin pappa hela dagarna. Lite inkörningsperoiod för båda innan de är "up & running". Rätt naturligt, antar jag.
Den där Louise Hallin eller vad hon hette, som ni skrev om innan idag - vem är det?? Jag har totalt missat henne, aldrig hört hennes namn ens
Låter ganska rabiat i sina åsikter, lite som AW, fast på annat sätt.
Jaja, det man inte vet, har man inte ont av
Den enda jag känner till är Malin Alfvén, minns att hon var sommarpratare för ett par år sen.
Spännande med det ni skriver om akupunktur förresten!