hejsan,
maken lämnade datorn hemma till mig idag, då han ska på affärsresa till norge. Jag ska få en ny dator av honom, detta funkar inte att bara ha en inom familjen när man inte jobbar. Mitt företag lät mig inte ha min dator hemma över mammaledigheten, suck!
Hur som, ursäkta alla tjatiga inlägg om min "tant", jag blev så paff av att det var så konstigt och satt och analyserade helt öppet och delade med mig lite väl mycket... skit i det nu....
nenne, jag ska testa denna vekan, bara så jag vet att de dumma hormonerna efter aborten är borta.
I går köpte jag Bisolvon
Nu jävlar!
Blir det tråd dejt på söndag? Vart?
Piggilin, tack för att du delade med dig om din dag. Jag kommer börja lipa jag med, likt din kompis, när jag ska vara ifrån Victor. Önskar jag kunde bli hemmafru
har vant mig vid detta underbara mammaliv och jag är inte less på det för 5 öre
Nattson, tror AM hade de klart bästa tipsen på magont, eftersom hon är så liten.
Min mamma ringde idag - på TV4 morgon satt den där tantan Louise Hallin och sa att bröstmjölk ska hindra tex cancer celler att utvecklas på småbarn, att man ska spruta det i öronen på dem om de har ont där etc, läkarna på hennes jobb gick i taket ( de är tydligen dom läkarna som bla har skrivit siten growingpeople) för de är tydligen inte alls så eller alls bra att sputa in bröstmjölk i öronen, detta är ngt nytt påhitt som barnmorskorna håller på med, så hon sa att jag skulle varna er och de skulle tydligen kontakta tv4 och ifrågasätta hennes val att gå ut i tv och säga så? OJ OJ OJ
BS, usch vad jobbigt att känna som du gör för att komma hem till Iris, att hon är trött och jobbig. Har ni funderat på att söka hjälp av ngn sorts super nanny? Det verkar som det är extremt, det du säger. Och att inte kunna åka buss? Hmmmm, stackars maken.....
Tinga, kul att du är inne. Vad heter Piff o Puss igentligen, vill du berätta det? Eller har du gjort det och jag missat?
Telis, jag tror det är bra att renovera när man håller på att skaffa barn, då leder man tankarna lite till annat. Lät så härligt när du knappt hann ta av dig skorna innan du ville in o kolla i badrummet
Jag tror verkligen på akupunktur, jag skulle vilja testa det med. Är det svårt att få tid i stockholm Lappis, vad kostar det?
AM - har du symptom nu eller? Spännande?