Heeej...
Oj det var inte många som har skivit på helgen....
Vänner, tack för sist och mailet med uppdateringen
Var är sweetan?
Kokosen, det är TYVÄRR mensen som kommit, det kan inte blöda så mycket om det är en nidis. Men det var ju verkligen sjukt att den skulle komma på dag 6-7 EFTER ÄL, precis som det står att nidisar gör på nätet, man hoppas ju in i det sista. Det är ovanligt med nidisar överhuvudtaget, och att det skulle vara rikligt är väl ännu mer ovanligt! (WISH NOT) Sen i går när det var ganska rikligt så tänkte jag att det är en riklig nidis bara fär att jag har gjort abort...
Man greppar efter halmstrån...
I morgon ska jag köra igång min huskur med Bisolvon och hela baletten, så får vi se vad som händer om en vecka eller så, då borde jag närma mig ÄL - om jag utgår från hur jag blev gravid sist (kansks ska köpa stickor med).
Tror jag ska ta ett gravtest senare i veckan, bara för att få bekräftat att alla hormoner är ute ur kroppen med, så man kan köra igång ordentligt.
Kommer ihåg i april, när jag trodde vi prickat ÄL, sen kom mensen 5 dar tidigare, så..... chansen finns där.
Lappis, säger som Oms och många andra. Akupiunktur är bra. SEN frågade jag mamma som jobbar med personer som är barnmorskor i grunden (hon utbildar ju sjuksköterskor) om detta med träning och liknelsen som vänner gjorde och hon sa att det stämmer att kroppen inte tar till sig på normalt sätt då för den är uppe i varv.
Sen sa hon även att man skulle låta bli alkohol från mensens första dag till ÄL, båda parterna, för någon anledning. Kanske ligger ngt i det. Jag var skitonykter både innan o under förra graviditeten, men då jag blev med Victor tog jag det lugnt...
Muggles, tack för telefonsamtalet och lite pepp... Jag kommer snart till Götet, vill träffa dig!
I dag har jag o maken varit ute på en 4 timmars promenad, jag är helt slut! Fy fasen. Gick över hela söder (inte mina kvarter) o sen tog vi båten till Hammarby sjöstad o promenerad runt och tillbaka igen. Vi gick ut halv 1 och var hemma kvart över 5, galet! Det som var bra var att jag o maken hann prata en hel del, skönt.
Nu har jag muffat i mig glass och kladdkaka, o jäser i soffan...
Stor kram