Hej igen,
man ska inte rop "hej" än så att säga, jag är inte så säker. Men enligt FL så är man mer feril efter MA/Abort och även om man har sett 2 ägg. Nu inbillar jag mig att det inte var 2 ägg utan 2 av ngt annat vi såg på vul.
Bara för att jag sååååå gärna vill bli gravid igen, så letar jag symptom och känner efter
Så nu har jag funderat på ifall mitt kissinödiga lilla jag är ett symptom och att jag är trött är ett med? Sen har jag kännt att det spännt till i boobsen, som en dragning liksom.
Till saken hör att jag inte har haft mer än en riktig mens o en halvskum sen jag blev gravid med Victor, så kanske är det mensen som är på g och man känner sig lite konstig i och med det + det jag gick i genom?
BS, jag hade ÄL natten mot lördagen, tror jag. Det var då jag hade ont i af, sen har jag haft lite småaladåber och snigelslem med blod i måndags/tisdags. Kanske ÄL nu, kommer inte ihåg i vilken ordening?
Testar tdigast 9 september eftersom man ska vänta extra länge efter ett ingrepp som mitt. Så nej jag kan inte testa och igentligen är det ju knäppt att jag ens känner efter, eftersom man oftast inte känner ngt så pass nära inpå ÄL. Önskekänningar antaglien
Hade sex förra lördagen, onsdagen, sen nu i lördags och igår (för säkerhets skull). Så med 3 dagars intervall.
Nu är det ju inte bara att sexa på rätt dag som gäller, utan en massa annat, det har vi ju lärt oss. Så antagligen är det inget utan som det var förr, att man har symptom utan anledning, för att man vill helt enkelt
Men Victor var jag endast täppt i näsan i början.
Appropå Victor, han är genomförkyld, så min nästäppa ska vi kanske inse är ngt annat denna gången, smittad av lilleman antagligen