lapinette
ok, 2 gången - HUR KÄNNS DET?!?! *ser ut som Peter Jihde* Förutom tröttheten då (undrar hur jag skulle reagera, jag som sover så mycket redan...?). Jag blev lite hoppfull när jag läste FL-tråden och med ens känns det här med barn liiiite närmre igen.
AM
*fnissar förläget* En grej som vi blev jättenöjda med var att jag hade hittat ett kort på dem båda som jag fixade svartvit i datorn (inga gråtoner, ungefär som den där Audrey Hepburn-tavlan som finns på IKEA), sen skrev jag ut den på A3, klippte ner den i 20 st lika stora bitar sen delade vi ut dessa bitar slumpvis till gästerna, som sen fick måla "sin" ruta på rätt ställe på en målarduk med 20 numrerade rutor. De visste ju inte vad resultatet skulle bli såklart. Vi var rädda att folk skulle strunta i att måla men det blev succé och kö till staffliet! Tavlan blev ju... hmm det ser ut som två quasimodo men det är ju tur att de hittade varandra iaf.
Sen i mitt tal till brudparet avslutade jag med att brudgummen fick hålla et tal till bruden, som jag hade skrivit på bästa prosa och gullegull, efter att han hade fått andas in helium. *kanonkul*
Tinga
tänker mycket på er! Vad skönt att det äntligen har vänt och att ni nu njuter som föräldrar! *kramar om*
Cicci
Kanske mensen är sådär konstig efter en abort?!?! Eller också.....Har du testat?
Telis
Men hur långa borrmaskiner har de?!??! Hur många hål ska de göra innan de tänker till? HAHAHAHAHHA helt otroligt! Hoppas de löser det snabbt!!!
Sen komemr jag på inspektion.
Izzie
OOOH en sån kräftskiva vill jag också gå på! Ska på en på fredag så jag kan ju hinta dem om att jag vill ha en rågblond, nordisk prins med 2-dagars skäggstubb, t-shirt och avklippta jeans som bordskavaljer. Nämen, det har jag ju (nåja, mörkblond)!!! Fast han kan inte så många låtar på gitarren ännu. Men han ligger i hårdträning! och han sjunger så bra!