Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Köpt tiara. Får den om en månad eftersom den e spec beställd
En till som gifter sig i Juli 2009, närmare bestämt den 18.
Vi ahr fixat kyrka, festlokal, svit för bröllopsnatten och mycket mer. Men som tur är så har man ju lite tid på sig att fin slipa alla saker.
Imorgon ska jag boka kyrkan för augusti i stället för den 11 juli. Vi hoppas att den 8/8-09 är det ledigt i kyrkan. Men vi får se.
Käpar i hjulen. Kanske inte blir av me nått bröllop.
Får man fråga varför???
Mina föräldrar vägrar komma om ja inte bjuder mina sysslingar. Vi vill bara bjuda till kusiner. Ett ultimatum alltså, vägrar gifta mej om dom gör så.
Om jag var du så skulle jag hälsa mina föräldrar att då behöver de inte komma de heller. Ärligt talat, det är ert bröllop och dina föräldrar har absolut ingenting att göra med vilka ni bjuder och inte bjuder. Herre gud, säger jag bara! *styrkekramar*
Jag bjuder bara de JAG vill, de som inte vill komma eller blir sura får bli det. Det är MITT bröllop, thats it! (Men du får givetvis göra som du vill men jag skulle aldrig anpassa mig efter vad alla andra vill och tycker för då skulle jag inte få göra annat. Alla har idéer och tankar om allt och ska lägga sin näsa i blöt, mycket irriterande.)
Jag förstår faktiskt inte varför så många anser sig ha rätt att lägga sig i bröllopsplanerandet. Det är ju inte de som gifter sig liksom. *mutter mutter* Nä, jag är som du. det är Vi sm gifter oss och det är VI som bestämmer ALLT! Och duger det inte så behöver de inte närvara! Så det så! :-P
Hej!! Jag ska gifta mig den 1.a augusti 2009:)