Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Vi kommer börja göra våra inbjudningskort när min sambo slutat jobba (golfinstruktör så jobbar typ mars/april-okt) och sedan skickar vi iväg de i början av nästa år och sätter nog OSA 1 juni eller nått sånt!!
Alla mina långresande vet om bröllopet och jag vet att en del har ordnat med boenden redan!!!
Gretagarn: Tycker inte det känns som att jag har gjort så mycket än, mest funderat hit och dit hur jag vill att bröllopet ska bli. Tänkt ut tema och sånt, bokat kyrkan har jag gjort men inget annat. Vill göra saker lite allt eftersom.
Är det någon som har börjat inhandla något ännu?? Vi vill sprida ut våra kostnader och kommer börja inhandla under hösten samtidigt som vi sparar en viss summa varje månad!!!
Jag har köpt vigselring. Jag har även köpt strumpeband över nätet. Idag bokade min underbara sambo lokalen. Maten fixar de som har lokalen. Man får inte ta med egen dricka in där. Utan man får köpa dricka där. De kan även fixa musiken. Vi ska komma dit där sen en dag och se hur de har dukat när det är bröllop.
gifter mej oxå den 11 juli 09 va planerat till 4e först men kyskan hade stängt varannan vecka.
har mest grovplanerat än färger plats vilka som ska bjudas m.m
Har inte köpt nånting än och sitter o velar över mitt färgval... hmmm. Är det snyggare med silver till mörklila och limegrönt än guld?
Har bara köpt en resetidning, har ju lite mer med bröllopsresan att göra. Fick ett reklamblad från Guldfynd igår med riktigt fina ringar i. Hitta en för ca 2700, perfekt. M2B har bestämt sej för en vanlig guld ring, så vi behöver bara matcha i guldet anser ja.
Gretagarn : Ville bara tala om för dig känn för all del ingen panik. Själv har jag två månader kvar tills jag blir fru och för tre månader sen var det inte påtänkt ens. Du hinner!
Vore jag du skulle jag sätta mig ner i lugn och ro och verkligen börja fantisera om hur det ska se ut allt ifrån färgtema, inbjudningskorten, boka kyrka, boka festlokal, blommorna, håret, all dekoration, m.m.m. Utgå ifrån vilken budget ni har att gå på, är den tex lite lägre så har du ju all tid i världen att få det gå ihop för en mindre slant.
Allt detta i LUGN och RO....;)
Jag kom på en sak för några dagar sedan. När jag bokade församlingshemme för middagen så bokade jag den bara för den 11 juli. hur smart är det på en skala? Så häromdagen fick jag snällt ta och ringa tillbaka till dem och även boka den 10/7 och 12/7. Vill ju inte gärna stå och städa på min bröllopsnatt eller duka mellan vigseln och middagen.
Och jag har köpt skor nu med. Så imorgon eller i helgen ska jag prova klänningen ihop med skorna och om jag gissat rätt på klacken så är hela den biten avklarad. Eller ja, underkläderna ska ju inhandlas, men det kommer jag att göra först i maj nästa år.
Jag skulle gå på guld.