Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Samma me mej Sobeit e oxå personlig assistent. Vi jobbar mesta delen ensamma, kommer inte bjuda min brukare å hans sambo. Det e skillnad på arbete å fritid för mej me, trots att ja pratar me tre gamla arbetskamrater på fritiden.
Jisses vad ni planerat mycket!! Vi ska gifta oss i juli och har inte ens börjat än!! Får lite panik när jag ser ur mycket ni har klart
Få inte panik Gretagarn, vissa vill va ute i tid andra inte. Ja tycker d e tråkigt att ja inte vill planera mer eftersom d e så himla långt kvar.
Jag kommer inte bjuda nån arbetskamrat som det är i dagsläget men tror knappast jag kommer ändra mig på den fronten! Problemet jag har är att en del tror sig att de kommer bli bjudna och jag inte riktigt vet hur jag ska hantera det!! Men det får jag ta den dagen det kommer upp på tal!! De får helt enkelt acceptera mitt/vårt beslut!!
Min arbetskamrat frågade likaså en bekant om dom var bjudna. Ja sa att vi inte rikigt visste hur vi ska göra me alla vänner eftersom vi har så många å vår släkt e väldigt stor. Som det ser ut nu så kommer vi bara bjuda dom närmaste men att dom var välkomna till kyrkan.
Dom tog det bra, men ja vill jätte gärna att dom kommer till kyrkan.
//
ThereseTomas.blogg.se
Tack T3ZZ Men får nog allt börja ta tag i saker å ting nu, tex välja vilken kyrka å boka den! När tänker ni skicka inbjudningarna??
hej alla! Hoppas ni har en härlig helg
Själv har jag varit och tränat *duktig kicka * och sitter och sippar på ett välförtjänt glas vin
Kollegor: Där har jag tur! Där jag jobbar är vi måååååånga, så jag behöver inte skämmas för att jag bara kommer att bjuda mina närmsta kollegor. Det är 6-7st, sådana som tex bjudit mig på sina bröllop, som jag umgås med privat o.dyl. Samma sak gäller för fästmannen, blir väl ca 5-6 kollegor för hans del med.
...och just ja: Vad gäller släkt går vi fram med bulldozer. Ingen som vi inte känner väl och umgås med kommer bli inbjudna. And thats that! Tex: Bara för att man säger hej till moster märta eller kusinen kurre på julmiddagen varje år - så betyder inte det att man umgås eller känner varann
Samma här!!!
Jag har knappt nån kontakt med släkten på pappas sida (lång historia) men på senare tid har jag iaf lite kontakt med farfar och ena faster. Träffade farfar för första gången förra året när han fyllde 80, men han bor i Luleå och jag i Lund så därför har det inte blivit av nå mer tyvärr men iaf han och ena faster kommer bli bjudna på släkten på pappas sida! Givetivs ingår pappa i inbjudningarna oxå! Sen har jag ytterligare 1 faster och 1 farbror och en himla massa kusiner men de kommer inte bli bjudna!
Gretagarn:
Ja kommer skicka save-the-date kort med jul korten eftersom det e i semester tider vårt bröllop e.
Sen själva inbjudningarna kommer vi no skicka i april nån gång. Alt. maj