Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Hittar inte bröllopsguiden nånstans inte i nån av mina lokala affärer. Inte heller på stormarknader heller så som maxi å Coop. Blir så sur!!!!
Å, har den kommit! då måste jag ut och leta rätt på ett ex imorrn!
Har inte hittat några tidningar det sista.. Måste leta lite bättre... Är ju så mysigt att sitta och läsa och få lite inspiration och tips och idéer.
Köpte bröllopsguiden idag!!! De hade det inte i den affären jag var in igår kväll!!!
Så nu ska jag titta lite i den innan jobbet!!!
Hej allesammans! Här är också en som ska gifta sig i juli nästa sommar, nämligen den 25:e. Eftersom vi ska gifta oss i Arvidsjaur men bor i Solna så fixade vi en del i sommar när vi var upp.
Detta är klart:
Klänning och slöja köpt
Kyrka bokad
Bukett bestämd
Menyn satt
Tittat på lokaler, bokning av favoriten jobbar vi på
Kollat boendealternativ
Gjort modellen till inbjudan
Hej tjejor...
Idag var vi och hämtade upp våra presentcheckar som vi vann med Allt om Bröllop! Nu kan vi verkligen sätta igång och planera på riktigt...
Massa fina produkter och presenter.
Nu har många bitar fallit på plats. Kyrkan bokades i måndags. 11 juli kl 15. Feststället har fått sin handpenning... nu är det bara att köra!
Svisch!
Idag ringde dem från där vi hade bokat lokal. De skulle bygga om i juli nästa år så tyvärr.
Det är fastighets ägarna som har bestämt just den månaden.
Så nu måste vi leta upp en ny festlokal och se var vi kan fixa maten.
Jag som va så glad att lokalen va bokad och de skulle fixa maten.
Hur går det för er andra?
Kyrkan och festlokalen är bokade. Menyn är bestämd. Har bokat in en träff med en guldsmed för att diskutera en egendesignad ring. (Bävar inför vad det kan komma att kosta...) Ska åka och prova lite klänningar i nästa vecka. Så lite har jag gjort.
Bestämt mej va ja ska önska mej i julklapp = Presentkort på Guldfynd.
Hittat den caketoppern ja vill ha här i Sverige så inget mer beställa från Amerika. Dene tom billigare här i Sve
Det lutar just nu som att vi kommer flytta fram bröllopet till augusti eller början av september nästa år. För vi vill helst ha dem vi hade bokat i juli.