Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Hallå brudar!
Sambon och jag bokade i helgen ett slott till d. 4/7-09. Där ska vi ha vigsel, fotografering (tänkte fråga två fotoduktiga vänner) och middag.
Slottet fixar vigselförrättare, mat, dryck, bordsdekorationer, dukar, servis och servering. Jätteskönt att ha en "totalentreprenör"!
Vad tror ni om följande tidsplanering?
* Nya brudklänningskataloger kommer i november, så jag räknar med att ha beställt senast i slutet av februari.
* Hindersprövning skickas in i mars.
* Sambon ska fixa trycksaker och inbjudningar skickas i början av maj.
* Jag tror mig ha hittat min vigselring, men väntar för säkerhets skull med beställning till slutet av maj som det ser ut nu.
Vi har berättat för alla vi ska bjuda att vi gifter oss nästa år så att det kan ha det i beräkningen vid semesterplaner osv. Många ville boka boende och resa redan nu så vi ska skicka mail med lite info till dem. Sen skickar vi ut inbjudningarna med de slutliga detaljerna m.m. ca 2 månader före bröllopet. Imorrn ska jag åka till Piteå och prova klänningar för 1a gången, ska bli sååå kul!
Hej får man va me? Vi gifter oss oxå den 11 juli nästa år! Bara bokat plats för borgerlig utomhusvigseloch och lokal för festen än så länge. Får lite panik eftersom alla tycks kommit så långt i planeringen.
Äsch, det är ju lång tid kvar... du har ju bokat in det viktigaste!
Hej på er!
Får man lov att hänga på?
Här är en till som blir brud i juli-09 som det ser ut nu. Hade tänkt augusti först men nu har vi prel.bokat ett ställe som var fullbokat i augusti. Så datumet som gäller nu är 25/7. Kyrkan är inte bokad än, vill vänta och se så att vi verkligen kommer ha festen där vi tänkt. Har varit där och träffat killen som har hand om bröllopen och inväntar nu offert innan vi bestämmer oss.
Klänningen är redan fixad, annars har det inte hänt så mycket mer. Får lite lätt panik när man ser hur långt många av er kommit redan...
Jag förstår fullt ut vad du menar! Jag vill passa på att önska er lycka till med bebben och jag hoppas att ni senare får precis det bröllop ni vill ha!! Kram
carpet 09: ha inte ångest, alla gör sitt i sin takt. Själv har jag bara bokat kyrka och festlokal.. Vill ju suga lite på karamellen och inte göra allt på en gång.
*panik* menar jag...