Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Vi har bara bokat kyrka å bestämt inmarsch låt å en låt som solisten ska sjunga. Kommer handla alla grejer efter jul på rea. Klänningen kommer ja börja sy på i januari, bröllopsresa kommer beställas i januari. Tiara e beställd.
Så långt har vi kommit.
//
theresetomas.blogg.se
Jag har gjort bort en hel del hittills, men det är för att vi har tre små barn (5 år, 4 år och 4 månader) så det blir att pussla med den tid som finns över. Dessutom har jag tänkt hinna med praktik under våren så då ska det mesta redan vara klart. Plus att barnens näbbklänningar ska sys upp då och jag har tänkt sy dem själv. Men man ska göra sakerna i sin egen takt och inte bry sig så mycket om hur alla andra gör. Du hinner!!
Jag håller med! Vill man göra allt nu så gör man det, vill man göra allt sen så gör man det. Huvudsaken man hinner med det man ska göra.
Håller med!!! Vi sprider dock ut det för att ha lite att göra då å då!!! Just nu gör vi inte så mkt, min sambo är utomlands för tillfället på tävlingar, kommer hem på lör! Nästa vecka ska vi beställa våra första saker för dekorationer!!
Just nu är allt snurrigt för mig. Känns som om jag har gröt i hjärnan. Så mkt att tänka på, ska förhoppningsvis sätta mig ner med m2b snart och spåna fram hur vi vill ha bröllopet. Svårt att boka och planera när det enda vi vet i stort sett är att vi vill gifta oss.
När ska ni skicka ut inbjudan?
Fick min tiara ida från Amerika, helt perfekt. Camias Jewelry Designs rekommenderar ja verkligen, bra mail kontakt och trevli. Dock e priset högt men va gör det när man kan tänka sej tiaran att gå i arv =)
Någon som har en bra lista som man kan kopiera av och bocka så man får med allting. Har ingenlust att få saker som jag inte har tänkt på i sista stunden.
Vilken av bröllopstidningarna ska man handla nu??? vilken är bäst i info osv.
FAME: Om du går in under medlem så finns det olika verktyg där, bla ett planeringsverktyg. Sen finns det liknande verktyg på andra bröllopssidor och det brukar finnas med planeringsinfo i bröllopstidningar.
Bröllopsguidens senaste nummer kom ut den 2 september. Jag har även beställt Bröllopsmagasinet (460 sidor!!) via nätet. Finns nog många bra tidningar, av dessa 2 tyckte jag bröllopsmagasinet var bäst!
Bröllopsguiden och Allt om bröllop finns ute nu.
Bröllopsmagasinet kommer ut den 21 oktober, men det går att beställa den senaste på nätet via deras hemsida!!!
Tack så mycket för info ska åka förbi affärren och kolla om dessa finns inne.