• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • ThePlupps

Å, ett nytt bröllopsmagasin va härligt!

• F A M E

Vart har du beställt de ifrån??? känner att jag verkligen har noll koll i detta. Försökte boka kyrkan men nix inte förrän i nov fick man gör de hos oss.

Men hon skrev en notering om de datumet vi ville ha i alla fall. Jag som så gärna ville ha den biten färdig NU så man slapp tänka på den biten och fokucera på de andra sakerna som finns omkring. Känns som att jag tappar tid pga av detta, jobbiga kykonissar som absolut måste krångla i detta.

• F A M E

de är iofs inget ovanligt att dom krånglar hör liksom till här ute hos oss i alla lägen dessutom.

• Lovecats

F A M E skrev 2008-09-30 11:16:59 följande:

Vart har du beställt de ifrån??? känner att jag verkligen har noll koll i detta. Försökte boka kyrkan men nix inte förrän i nov fick man gör de hos oss.Men hon skrev en notering om de datumet vi ville ha i alla fall. Jag som så gärna ville ha den biten färdig NU så man slapp tänka på den biten och fokucera på de andra sakerna som finns omkring. Känns som att jag tappar tid pga av detta, jobbiga kykonissar som absolut måste krångla i detta.
    :-O

Sambon och jag bokade slott för två veckor sedan. De ska boka vigselförättare åt oss och fixar allt med blommor, mat, dryck, städning, proslin, dukar och rubbet. Förutsätter att de bokar vigselförrättare i tid, men vad gör man om de INTE gör det? Det räcker liksom att vi inte fick vårt favoritdatum, eftersom de var bokade varenda helg från april t.o.m. just den lördagen. Ska vi få ta vigseln ett par dagar EFTER

Kanske inte dags att börja nojja. Men jag vet inte om jag föredrar att vara tvungen att bestämma sig hur tidigt som helst, eller att riskera huggsexa för att kyrka/lokal inte vill ta emot bokningar.
  • MammaMiaa

Jag har fått reda på att nästa nummer av Bröllopsmagasinet kommer ut v.43. Här en som längtar tills den kommer ut.

• F A M E

Försökte boka kyrkan men nix inte förrän i nov fick man gör de hos oss.

Men hon skrev en notering om de datumet vi ville ha i alla fall. Jag som så gärna ville ha den biten färdig NU så man slapp tänka på den biten och fokucera på de andra sakerna som finns omkring. Känns som att jag tappar tid pga av detta, jobbiga kyrkonissar som absolut måste krångla i detta.

fast de är alltid krångel med kyrkan här, spelar ingen roll vad man ska fixa. Dom ska alltid trixa och mixtra för att man ska ha högtid i allting gaaaahhhaaa.

• bolma78

Hej. Ska oxå gifta oss i juli 09. Den 4:de närmare bestämt. Har precis blivit medlem här. Såg tråden just nu och inser att jag är lite sen in. Har försökt att läsa från början men jag får fortsätta senare med det. känns som att vi ligger lite efter i planering. Har kommit en bit på väg. Min klänning skall komma om ca 2 veckor. Färgtema blir vit rött och guld. Längtar till att vi skall börja berätta för lite flera och speciellt när jag ska be min bästa kompis att bli tärna.

• Plummis83

Ska oxå gifta oss 4 juli!! Finns även en speciell 4 juli -tråd men den går lite seg!

bolma78 skrev 2008-10-02 20:09:14 följande:
    Hej. Ska oxå gifta oss i juli 09. Den 4:de närmare bestämt. Har precis blivit medlem här. Såg tråden just nu och inser att jag är lite sen in. Har försökt att läsa från början men jag får fortsätta senare med det. känns som att vi ligger lite efter i planering. Har kommit en bit på väg. Min klänning skall komma om ca 2 veckor. Färgtema blir vit rött och guld. Längtar till att vi skall börja berätta för lite flera och speciellt när jag ska be min bästa kompis att bli tärna.
  • T3ZZ

HEhe skriver detta överallt, men skor e inköpta 99 kr på skopunkten.

• Sobeit

Grattis! Blev nöjd när jag hittade mina, men de kostade 299 :-. Så ditt fynd var bättre!

T3ZZ skrev 2008-10-03 17:30:11 följande:
    HEhe skriver detta överallt, men skor e inköpta 99 kr på skopunkten.
Svar på tråden Juli 2009