• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • T3ZZ

Dock så e dom lite för stora å dom har inte mindre. strl 36 då får man no gå till barnavd =/. fast ja brukar ha 37-38 =S

• Sobeit

Det kanske går att fylla ut skorna lite framtill så att foten inte glider runt i den . Då skulle det säkert gå kanonbra iallafall.

T3ZZ skrev 2008-10-04 09:46:22 följande:
    Dock så e dom lite för stora å dom har inte mindre. strl 36 då får man no gå till barnavd =/. fast ja brukar ha 37-38 =S
  • T3ZZ

fylla ut hur då? me papper?

Sobeit skrev 2008-10-04 17:10:10 följande:
    Det kanske går att fylla ut skorna lite framtill så att foten inte glider runt i den . Då skulle det säkert gå kanonbra iallafall.
  • Sobeit

Tänkte mer på bomull så att det inte skaver mot tårta. Eller kanske lite papper längst fram och bomull närmast foten liksom. Kan ju funka!

T3ZZ skrev 2008-10-05 10:32:10 följande:
    fylla ut hur då? me papper?
  • Blivande skärgårdsbrud

appropå för stora skor, kolla på skobutiken dom har jätte smarta sko ilägg i silikon som inte syns och skon blir till och med skönare :)

• sarmarg

Guud vad bra med alla tips man får i den här tråden... Jag har inte ens tänkt tanken på skor än..

Jag funderar på frisyren för fullt och om man ska ha slöja eller ej..

• Plummis83

Jag ska kolla på skor tillsammans med min mamma när jag är i Dalarna om 1 vecka typ!! Tänka sig, vid den här tiden nästa söndag hoppas jag att jag är i mina hemtrakter!!! Ska upp å hälsa på familjen lite...

• Sobeit

jag springer runt som en liten virvelvind så fort jag är i en affär eller bara på stan. Jag letar löpare (har hittat på ICA Maxi i precis den utformning osm jag vill ha), ljusfat, dekorationsmaterial mm mm. Min frisyr har jag redan bestämt och slöjan & tiaran än inköpt redan. Min svägerska (to be) har sagt till svärmor att vi faktiskt kan gifta oss redan nu för att allt redan är planerat. *ler generat*

Själv sitter jag nu i valet och kvalet om vigselring. Gud, vad svårt det är.

sarmarg skrev 2008-10-05 20:58:32 följande:
    Guud vad bra med alla tips man får i den här tråden... Jag har inte ens tänkt tanken på skor än..Jag funderar på frisyren för fullt och om man ska ha slöja eller ej..
  • MiaAnd

Hej allihop!

Någon som har tips på var man kan hitta en fin tiara till vettigt pris?

Svar på tråden Juli 2009