Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Jag har nog hittat min ring nu oxå!!! Men väntar på att min mamma ska fundera klart på om jag ska få mormors ring!! Mammas egen idé men hon ville fundera på om hon orkade ge bort den nu.. Jag kommer iaf få göra om den, men funderar på att göra om den så den passar ett annat finger istället å köpa ny vigselring som matchar förlovningsringen!!!
oj, ring har jag inte ens funderat på än. Jag är inne just nu och kollar på she shopping på klänningar.. finns det någon annan sida med kinaklänningar??
Det finns en kinaklännings-tråd här på bt, har du sett den?
Svisch!
Idag bokade vi kyrkan som vi ville ha, (trots dessa jobbiga bokningsregler och telefonköer som Stockholmskyrkorna har!).
Äntligen kan vi börja planera ordentligt!
På torsdag ska vi till Allt om Bröllops redaktion och hämta upp presentcheckarna som vi vann oxå.
Let the planning begin! Be aware of the Bridezilla.
Åh jag bokade kyrkan idag!!! Det blir den 11 juli! Nu är det mer värkligt. Känns som att man är nykär igen, pirrar i kroppen.
Någon som har erfarenhet eller vet nåt om att köpa klänning på nätet?? Tittade in på she shopping som sarmarg skrev om ovan och gisses så många fina och billiga klänningar jag hittade där. Frågan är, vågar man?
Jag har fastnat i planeringen för festlokalen vi ville ha var uppbokad den 11e då vi har bokat kyrkan. Så antingen måste jag hitta en annan lokal eller byta dag helt... jobbigt...
Jag köpte min brudklänning på en auktion på Tradera och fick den uppsydd efter mina egna mått. Sedan levererades den direkt hem til mig från tillverkaren i Kina.
Idag köpte min underbara sambo, de nya numret av bröllopsguiden som kom ut idag. Så i ett par timmar, har jag suttit i soffan under en filt och myst med min tidning.
Ska förbi affären på hemvägen å köpa den!!! Jobbat sen 9 imorse å slutar 21.30!!! Längtar tills jag kommer hem till sambon å hundarna!!!