Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Jag vill gärna ha en möhippa och hoppas att mina vänner känner mig så pass bra att de inte släpar runt mig på stan utklädd som en fågelskrämma för att sälja kyssar... det är INTE ok. I så fall nöjer jag mig med en middag, haha. Enda problemet för mig, eller för mina vänner, är att jag bor i Luleå och de i Sthlm... men det ordnar de säkert.
IIIIII!
Idag fick jag min brudklänning. Den är såååå vacker! Sitter perfekt.
Pratat med min lillasyster och vi ska se om inte hon kan hjälpa mig med håruppsättningen inför bröloppet. Jag ska spara ut håret nu och sedan ska jag ta och köpa lite löshår oxå.
Nu måste jag fråga om råd. Vad tycker ni om att bruden har löst uppsatt hår med tiara och sedan en kort slöja. Tycker ni att det ser konstigt ut?
T3ZZ - nää, inte ett dugg besviken faktiskt, träffar samtliga mina nära och kära så ofta i alla fall för diverse mysiga middagar och så Men som sagt - det blir som det blir!
Oh sobeit, SPÄNNANDE och modigt av dig att köpa den redan nu! Själv satsar jag på att gå ner ett antal kilon nu under hösten/vintern. Men å andra sidan är vi lite i funderingarna på att dra igång bebisverkstad under vintern/våren - så för min del måste jag nog vänta tills sent på våren med klännings-köp, oavsett om det blir mindre eller större storlek än vad jag drar nu
AVIS på dig är vad jag är som redan hittat din!
Tycker hårfunderingarna dina låter fint. Gissar att klänningen din är den på bilden - då passar nog både kort slöja och tiara!
...*klurar vidare på vad det var för hemsida till löshår som jag fick upp när jag sökte runt på löshår här på BT förrut* nån som rekommenderades, återkommer om jag hittar igen den
...
tajmahal.se/ var det!
åh redan fått klänningen! Vad kul!
Själv har jag bara tittat på fotigrafier på klänningar än. Vågar inte titta närmare ifall jag skulle ändra mig. Men det gör man väl inte om man hittat DEN Klänningen!.
O va skönt att ha fixat klänningen. Den och ringen är mina stora velarobjekt. Än finns det tid.. ska passa på och besöka KiK när jag åker till sthlm i höst, de har såååå fina klänningar. Hoppas att jag kan pricka in nån rea också!
Ja, ringen ja! Den é verkigen skitsvår. Är det någon som har någon idé av vad de vill ha? Jag har ingen aning. Det enda är att den ska passa med förlovningsringen, ha sten/stenar och lika bred som förlovningsringen.
Ja tror d blir roséguld (tror ja d heter) me en sten. Budgeten ligger på 5000 till båda så en enkel fin en blir det.
Ringen är svår här oxå!! Vill ha en som passar förlovningsringen! Men det är svårt. Den är både i vit- och rödguld och ganska så bred!!
denna förlovningsring har vi:
www.hellkes.se/forlovningsringar/romans/148_guldring_18k.html
Igår gick jag å funderade på om jag vill ha nån sten i!! Vet inte vad som hänt med mig, aldrig varit mkt för stenar å "bling bling" (tycker det kan vara snyggt på andra men själv har jag aldrig velat ha det) men nu har jag hittat en klänning med inbroderade sötvattenpärlor!!
Vi ska byta ut våra förlovningsringar i samband med vigseln. Så båda får nya men jag får 2
Såg att du/ni har såna ringar vi funderat på. Tycker det är jätte fint med både vitt och rött guld. Just nu har vi enkla släta i rött guld. Jätte fint det med men de har blivit så slitna.