• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • Sobeit

Hoppas att du snart mår bättre! *kram*

MammaMiaa skrev 2008-08-11 21:07:19 följande:
    Någon som har erfarenhet av uniquebra. Om de verkligen är så bra som de säger. Jag ligger lite lågt med bröllopsplanerna. Mår inte riktigt bra.
  • Plummis83

Det är jag oxå nyfiken på! Uniquebra alltså!! Någon som har erfarenheter??

Hoppas du mår bättre snart...

MammaMiaa skrev 2008-08-11 21:07:19 följande:
    Någon som har erfarenhet av uniquebra. Om de verkligen är så bra som de säger. Jag ligger lite lågt med bröllopsplanerna. Mår inte riktigt bra.
  • Mystique

Jag vet inte ens vad "Uniquebra" är för något...

Kanske någon vill berätta?

• MammaMiaa

Uniquebra är en Behå som fästes direkt på huden. Den ska vara perfekt om man har uringat fram eller bak. Gå gärna in & kolla på deras sida. WWW.Uniquebra.se

• Mystique

Tack, då har jag lärt mig något nytt, hehe...

Det är kanske bra om man har urringat och instinktivt känns det som om det kanske fungerar till små bystar... Om man har mycket som ska hållas på plats hade jag inte vågat ;)

• Talulah

Hur går det för alla?

Själv håller jag på att reka med företag som hyr ut stora partytält. Det verkar vara negativt att vi ska ha festen utanför Karlskrona eftersom de flesta företag finns i de större städerna. Har bara hittat en uthyrare från Karlskrona och då fanns det bara tält som vvar röd-vita. Jag vill ha vita!

Så jag får nog räkna med en del transportkostnader...tyvärr...

Någon annan som har erfarenhet av fester i partytält el liknande?

• T3ZZ

För mej går det bra . Börjat skissa upp klänningen ja ska ha å kollat på lite tyger. Ska nog satsa på att köpa tyg ganska snart då ja inte vill att det ska ta slut.
    Vi/jag har gjort några monogram som vi ska ha på inbjudningskort osv. På inbjudningskorten å vigselprogrammet ska det så Therese & Tomas medan på festprogrammet å tackkorten ska d stå Therese D Tomas eller T D T.
    Ja kommer nog använda T D T på handukarna ja ska brodera på, eftersom det e enklare att sy något kort.
    Sen så har ja pratat med solisten om låtar. Vi hade först bestämt För kärlekens skull, men märkte att han sjöng "Utanför fönstret slår våren ut, marken blir grön igen" Så den vill ja hoppa över. Ja vill ist ha Come What may - Moulin Rouge å Can you feel the love tonight - Elton John. Men m2b tycker inte om att lyssna på sånna låtar (han gillar mer trance). Så han e ju nästan inte me å bestämmer dom låtarna =/, å det ska ju bara kännas WOW. Sen så ett minus e att m2b inte har hört min vän, solisten sjunga. Jag har hon låter ljuvligt, men d vet ju inte m2b.

Lite påvägen har ja kommit.
    Hur går d för er andra?

• Heloise

Jag köpte tyg till servetterna igår: mörkbruna med ett isblått siden band efter ena kanten blir det. Hittade ett okej bomullstyg för 35kr m och sen var det 30% rea, med andra ord 144kr för 70st servetter känner mig både ekonomisk och glad över att ha tagit ett beslut om färgtema( allt har liksom fallit lite på plats nu). Vi var även på rundtur i lokalen och kyrkan igår, tog massor av kort och vart glatt överraskad över att de har allt och då menar jag ALLT, ingen mer oro över porslin/glas/karaffer/fat/skålar/vaser/ljushållare/bestick/kandelabrar etc, det finns till och med en komplett bar. Vår budget sjönk en del yay!

• ThePlupps

Nu har jag bokat tid för vigsel iaf. 11 juli blir det även för oss, verkar bli många då. Annars har jag mest letat vigselringar på nätet, fan alla ser ju likadana ut. Känns jättetråkigt att ha en ring som var och varannan har. Vad tycker ni?

En annan sak, är det någon här som ska ha buffé?

Svar på tråden Juli 2009