• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • Sobeit

Är det just doftljus du köpt?

Jag ska på ljusparty hos en arbetskamrat den 20/8. Är oxå väldigt förtjust i ljus och det ska bli intressant och se vad de har. *,-)

Plummis83 skrev 2008-08-10 17:58:00 följande:
    Har jag väl bestämt mig så är det så sen!!! Visst kan jag göra ändringarna å sånt! Man måste ju vara lite flexibel!!Köpte 2 lilla höga blockljus idag iaf, extra pris å vi har ju färgtemat lila-vit-creme!! Tänkte ha de ljusen vid bordet där vi ska ha gästboken!! Jag är helt galen i ljus å framför allt doftljus!!
  • T3ZZ

jag har vart på ljusparty, dyrt men ja å mamma delade vit tryffel å skogsdunge valde vi

• Plummis83

Nope, är bara vanliga blockljus!!! Har galet många doftljus här hemma så funderar på att utnyttja några av de på bröllopet!!

Jo, de är dyra på såna är ljuspartyn men de håller betydligt längre än vanliga!! Sen tycker jag även att de luktar godare än vanliga!!

• Plummis83

Med vanliga så menar jag typ såna billiga som man kan köpa på IKEA, ÖB osv...

Plummis83 skrev 2008-08-10 19:11:40 följande:
    Nope, är bara vanliga blockljus!!! Har galet många doftljus här hemma så funderar på att utnyttja några av de på bröllopet!!Jo, de är dyra på såna är ljuspartyn men de håller betydligt längre än vanliga!! Sen tycker jag även att de luktar godare än vanliga!!
  • T3ZZ

dom ja köpte håll sej inte länge en kväll =/ men dom luktar helt klart mkt bättre än de man kan köpa på ikea osv

• Sobeit

Ska du använda det på bröllopet?

T3ZZ skrev 2008-08-10 19:46:28 följande:
    dom ja köpte håll sej inte länge en kväll =/ men dom luktar helt klart mkt bättre än de man kan köpa på ikea osv
  • Fåret och Kocken
    T3ZZ skrev 2008-08-10 18:59:42 följande:
    jag har vart på ljusparty, dyrt men ja å mamma delade vit tryffel å skogsdunge valde vi
    Har också varit på ljusparty! Finns massa fina saker. inte bara ljus. Fick ju hålla lite i plånboken men några ljus blev det iallafall. Doftar underbart!
  • Heloise

Imorron ska vi till kyrkan och lokalen(sitter liksom ihop i ett L) och kika runt samt kolla av porslin och uppläggningsfat, bord osv. Känns jättekul och spännande, väldigt verkligt oxå haha, har bara varit där en gång för 6 år sen och då bara som snabbast. De har tydligen köpt nya jättefina bord, jag är så glad över att de har vackra trästolar och bord slipper köpa massa stolsöverdrag!

• MammaMiaa

Någon som har erfarenhet av uniquebra. Om de verkligen är så bra som de säger. Jag ligger lite lågt med bröllopsplanerna. Mår inte riktigt bra.

Svar på tråden Juli 2009