Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det just doftljus du köpt?
Jag ska på ljusparty hos en arbetskamrat den 20/8. Är oxå väldigt förtjust i ljus och det ska bli intressant och se vad de har. *,-)
jag har vart på ljusparty, dyrt men ja å mamma delade vit tryffel å skogsdunge valde vi
Nope, är bara vanliga blockljus!!! Har galet många doftljus här hemma så funderar på att utnyttja några av de på bröllopet!!
Jo, de är dyra på såna är ljuspartyn men de håller betydligt längre än vanliga!! Sen tycker jag även att de luktar godare än vanliga!!
Med vanliga så menar jag typ såna billiga som man kan köpa på IKEA, ÖB osv...
dom ja köpte håll sej inte länge en kväll =/ men dom luktar helt klart mkt bättre än de man kan köpa på ikea osv
Ska du använda det på bröllopet?
nä använt dom redan ju
Imorron ska vi till kyrkan och lokalen(sitter liksom ihop i ett L) och kika runt samt kolla av porslin och uppläggningsfat, bord osv. Känns jättekul och spännande, väldigt verkligt oxå haha, har bara varit där en gång för 6 år sen och då bara som snabbast. De har tydligen köpt nya jättefina bord, jag är så glad över att de har vackra trästolar och bord slipper köpa massa stolsöverdrag!
Någon som har erfarenhet av uniquebra. Om de verkligen är så bra som de säger. Jag ligger lite lågt med bröllopsplanerna. Mår inte riktigt bra.