Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Det vet i katten...
... å andra sidan dör en massa fåglar om de äter okokt ris så... pest eller kolera.
Vi hjälpte till att servera på ett bröllop på midsommar där bruden är veterinärstuderande och hade tänkt på detta med att riset sväller i fåglarnas magar... Hon hade köpt ett ris som på något sätt var försvällt och dessutom var riset format som små hjärtan. Jag är inte säker på var hon sa hon hade köpt det men har för mig att det var bröllopsbutiken i Stockholm.
Oj, vad ni alla har kommit igång... Vad kul!!
En fråga, hur kommer ni göra med dricka till allihopa! Ska ni stå för det eller ha bar eller hur har ni tänkt??
Själva kommer vi stå för hela kalaset med allting, kommer inhandla drickat i Tyskland men kommer troligtvis redan under hösten ta nån/några turer till Danmark för att kolla in extra erbjudanden å sånt!!!
Frågan är bara hur mkt och vad man ska ha till baren!!
Vad tror ni??
Det finns speciellt supbubblor men även ris som är snälla för fåglar. Jag läste det på www.romance.se/ jag kom ditt via calligraphen.