• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • MammaMiaa

Jag har börjat så smått att börjat på Placeringskorten. Tänkte försöka göra dem själva för att hålla kostnaden ner. Men problemet är att jag hittar inga fina bilder till mina kort. Någon som har bra tips på fina bilder. Som jag skulle kunna använda till mina kort. Jag vill helst att de ska vara samma bild på alla korten dvs inbjudnings som placering och tackkorten

• T3ZZ

Jag fortsätter här:

Plummis83 4 juli

Talulah 11 juli

T3ZZ 25 juli, Tengene kyrka (Grästorp)

Tycker det e rolit att skriva vart man ska vara nånstans me. =)

Ja har vart i Rättvik denna veckan å hittade ett klädstånd där dom sålde korsetter och liknande. Ja testa en midjekorsett me hård plast skenor. Satt rikitgt bra men dom hade inte i vitt =(. Sen så ska ja börja träna så ja vet inte om den storleken kommer passa mej sen eftersom ja fick den minsta strl. MEn nu köpte ja den inte men ändå.

Tänkte köpa en bröllopstidning idag men hitta ingen =O fast ja va på Coop där dom har stort utbud.

Älsklingen funderar fortfarande på vem han ska ha till bestman. Han vill inte ha sin lillebror å han har ingen rikigt bästa vän, men han vill ha en som e seriös. Ha har d svårt han. Ja kommer få det jätte jobbit om min syrran inte vill va tärna. =|

• Plummis83

Får väl lägga till kyrkan oxå då :)

Plummis83 4 juli, Skanörs kyrka

Talulah 11 juli

Var det Rättviks marknaden?? Kommer ju från Dalarna men bor numera i Lund!! Brukar vara riktigt mysigt på Rättviks marknaden!!

T3ZZ skrev 2008-08-01 20:55:11 följande:
    Ja har vart i Rättvik denna veckan å hittade ett klädstånd där dom sålde korsetter och liknande. Ja testa en midjekorsett me hård plast skenor. Satt rikitgt bra men dom hade inte i vitt =(. Sen så ska ja börja träna så ja vet inte om den storleken kommer passa mej sen eftersom ja fick den minsta strl. MEn nu köpte ja den inte men ändå.Tänkte köpa en bröllopstidning idag men hitta ingen =O fast ja va på Coop där dom har stort utbud.Älsklingen funderar fortfarande på vem han ska ha till bestman. Han vill inte ha sin lillebror å han har ingen rikigt bästa vän, men han vill ha en som e seriös. Ha har d svårt han. Ja kommer få det jätte jobbit om min syrran inte vill va tärna. =|
  • Talulah

Lägger till plats jag med. Vi ska inte vigas i kyrkan utan utomhus.

Talulah 11 juli, Bubbetorps gård utanför Karlskrona

• T3ZZ
    Plummis83 skrev 2008-08-01 22:04:38 följande:
    Får väl lägga till kyrkan oxå då :)Plummis83 4 juli, Skanörs kyrkaTalulah 11 juliT3ZZ 25 juli, Tengene kyrka (Grästorp)Var det Rättviks marknaden?? Kommer ju från Dalarna men bor numera i Lund!! Brukar vara riktigt mysigt på Rättviks marknaden!!
    Jopp Classic Car Week. Älskar Dalarna funderar på att åka dit på bröllopsresa.
  • Heloise

Heloise 25 juli, Soldatkyrkan ( Gävle)

• MammaMiaa

MammaMiaa 11 juli, Löddeköpinge kyrka

• MDE

Hejsan,

Äntligen har jag hittat blivande brudar som ska gifta sig i juli. Gud vad kul. Själv ska jag gifta mig 4 juli är det tänkt.

• Plummis83

Åhh, var det den veckan!! Hihi... har noll koll på när alla aktiviteter är i Dalarna numera!! är ju marknader överallt!!

Jo, det är vackert i Dalarna men jag trivs bättre här nere i Skåne... Angående bröllopsresan så kommer vi ta våran resa under vintern å åka till nå varmt ställe!!

T3ZZ skrev 2008-08-01 23:41:23 följande:
    Jopp Classic Car Week. Älskar Dalarna funderar på att åka dit på bröllopsresa.
  • Mystique

Oj, oj, oj vad saker kan hända fort... Igår gjorde jag ett graviditetstest som visar att jag ÄR gravid!!! Ups, inte väntat men naturligtvis välkommet:) Jag känner mig lite omtumlad mitt i allt bröllopsplanerande men ansluter mig till listan enligt plan...:)

MammaMiaa 11 juli, Löddeköpinge kyrka

Mystique 11 juli, Sövde kyrka (INTE Skövde som många förväxlar Sövde med... Detta är i Sjöbo kommun)

Svar på tråden Juli 2009