Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Låter fint!
Grymt bra att ha kontkter ...med blommor har jag ingen bra kontakt så det blir till att surfa runt och kolla.
Jag tror det kommer bli antingen vitt och blått-utgå ifrån hortensians färg. Eller så kanske vitt och grönt. Så svårt! :)
vi funderar på att ha lila vitt och guld som våra färger.
Vi har dock inte helt bestämt oss än och jag inte riktigt vilka blommor som är lila heller. Har kikat lite på lila rosor men vet inte riktigt! Är svårt för det finns som sagt mycket fint!
Jo, det är svårt med blommorna här oxå!!!
Min kompis har fått delvis fria händer!! Vi ska försöka träffas nån dag å se vad vi kan hitta på!!!
Åh vad bra att ha någon man känner som kan sånt!
Det enda jag får gå på är vad man ser i tidningar och bilder här på BT. men det är inte så illa
Vad har ni andra för ungefärlig budget?
Vi gifter också den 11 juli. Har grönt, vitt och silver som färgtema
Exakt budget har vi inte gjort än, neb ska ju försöka hålla nere kostnaderna och inte försöka kosta på någonting som inte är superviktigt.
neamano: Var gifter ni er?
Läste nyss din presentation och vi gifter också i Karlskrona, samma dag som ni! Vilket roligt sammanträffande!
Vad kul!
Är ni därifrån? Vi bor utanför Malmö men mmina föräldrar bor och kommer från Karlskrona och så hitade vi Bubbetorp och föll för stället.