• Efter 11 år är det min tur

stora Man/m2b klago tråden

Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!

• Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden
  • Fröken Larsson
    EnaOline skrev 2008-07-07 11:12:58 följande:
    jag älskar min snubbe jätte mycket, vi gifter oss på lördag. Det som ska bli skönt är att jag kommer att slippa tjata, det har varit riktigt enerverande att tjata om allt som ska göras inför bröllopet. Just nu har jag tjatat om en tavla som ska spikas ihop i veckor. Jag blir tokig! Hatar att tjata.
    Hehe vi köpte en lampa från IKEA som behövde sättas upp med borrhål i taket (något bara han kan göra då jag är för kort även då jag står på en stol). Den låg kvar i skrubben ett halvår! Till sist började jag ställa frågor som "Hur använder man egentligen din borr?" och antyda att det kanske var på tiden att jag själv försökte sätta upp den även om jag nog inte skulle kunna fixa det så bra. Han blev lite blek och sen tog det en halvtimme så var den uppe.
    Man utvecklar små knep med tiden.
  • EnaOline

Fröken Larsson.. haha ge mig gärna tips.. jag tror att han tog till sig ett sådant knep nu, att ångra sig i sista stund. Tråk!

Trött...väldigt trött!!

• paradisfågel

Tjoho! Min hubbe har äntligen fått upp tavlan! Han satte upp den i helgen med kommentaren "nu kan du inte tjata på mig mer om den". Antar att tjat lönar sig i längden?

Kalsongerna är iaf upptagna från golvet!

• paradisfågel

Weeeii! Det börjar arta sig, eller hur efter 11 år är det min tur?

Ja och jag är jätteglad att det äntligen hänt nåt....så igentligen borde jag inteklaga men....suck

• paradisfågel

Haha, vet precis hur de e!

• Nalle Puh 40

Tror jag har det väldigt bra för min sambo stryker, torkar golv, har middagen på bordet när jag kommer hem från jobbet och bäddar mm men visst finns det saker som jag stör mig på och det vet jag att det finns hos alla. Finns inte två personer som bor ihop som kan tycka precis lika om allt och alla och ibland går hans sport tittande på tv mig på nerverna...

Visst är det verkligen så som du skriver:att det finns nog inget par som aldrig retar sig på varann. Men det är så skönt att skriva av sig ibland
    Nalle Puh 40 skrev 2008-07-14 18:18:04 följande:

Tror jag har det väldigt bra för min sambo stryker, torkar golv, har middagen på bordet när jag kommer hem från jobbet och bäddar mm men visst finns det saker som jag stör mig på och det vet jag att det finns hos alla. Finns inte två personer som bor ihop som kan tycka precis lika om allt och alla och ibland går hans sport tittande på tv mig på nerverna...
Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden