stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Fröken Larsson.. haha ge mig gärna tips.. jag tror att han tog till sig ett sådant knep nu, att ångra sig i sista stund. Tråk!
Trött...väldigt trött!!
Tjoho! Min hubbe har äntligen fått upp tavlan! Han satte upp den i helgen med kommentaren "nu kan du inte tjata på mig mer om den". Antar att tjat lönar sig i längden?
Kalsongerna är iaf upptagna från golvet!
Weeeii! Det börjar arta sig, eller hur efter 11 år är det min tur?
Ja och jag är jätteglad att det äntligen hänt nåt....så igentligen borde jag inteklaga men....suck
Haha, vet precis hur de e!
Tror jag har det väldigt bra för min sambo stryker, torkar golv, har middagen på bordet när jag kommer hem från jobbet och bäddar mm men visst finns det saker som jag stör mig på och det vet jag att det finns hos alla. Finns inte två personer som bor ihop som kan tycka precis lika om allt och alla och ibland går hans sport tittande på tv mig på nerverna...
Visst är det verkligen så som du skriver:att det finns nog inget par som aldrig retar sig på varann. Men det är så skönt att skriva av sig ibland
Nalle Puh 40 skrev 2008-07-14 18:18:04 följande: