stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag hörde om en tjej vars man aldrig diskade, så hon började bara ´diska sin egen disk och lät hans stå. När det blev fullt på diskbänken så fortsatte hon diska sin egen tallrik, men lade ner all smutsdisk i hans säng och gick och la sig. Gissa om han diskar nu!
Jag brukade hota lite med det innan, nu funkar allt jättebra, men innan så kastade jag in alla hans kläder i garderoben, bland dom rean och sen fick dom ligga där.
jag visade precis det här inlägget för honom. Han fick ett konstigt stelt leende av igenkännande ...
igår fick vi svara på frågor från vårt värdpar bla om vad den andre gör som irriterar en och sambon trodde absolut att jag skulle säga att det tar såå lång tid innan han genomför grejor men saken är den att vissa saker måste man släppa för annars blir man knäpp..jag blir inte längre irriterad över att han aldrig får saker gjorda för det går åt så mkt energi till det..har bott här i 10 år nu och har fortfarande inga golvlister nånstans eller en bröstlist i vardagsrummet och nu börjar det blir dags att tapetsera om igen *suck* men så är han och ska jag irritera mig över allt sånt blir jag galen... så nu blev svaret att han lämnar tidningarna på toa vilket faktiskt sör mig hyfsat mkt... men annars är han go utom just idag då
Jag har försökt med dom knepen när det gäller min cykel som varit i sönder i tre år. TRE ÅR!!!! jag har inget att geigen med, han har inte ens en cykel jag kan ta. Istället använder jag det i alla diksussioner som handlar om minsta renovering. "Nä jag tro inte vi kan köpa ett hus som inte är nytt, det skulle ta ungefär 67 år att göra i ordning, eftersom cyklen kräver ungefär samma underhåll. Så nej, vi får bo kvar här." då blir han lite blek och börjar prata om att gå till Clas Ohlson. Sen försvinner det igen.
Fröken Larsson skrev 2008-07-10 15:43:43 följande:
Hehe vad roligt det är att vi på BT är så olika jag stör mig ibland på att min m2b gör FÖÖÖR mkt. Han kan aldrig ta en stund för sig själv och vila utan måste alltid göra det någon ber honom göra. Han är väldigt händig och därför kommer vädigt många och frågar om hjälp, sååå störande att han inte bara kan säga NEJ!!
Varför inte slänga in nåt "Nej, varför ska vi köpa de? Är det inte bättre att köpa en ny cykel till mig?"
jag säger mer att det blir inget hus förrän du visat att du överhuvudtaget kan renovera något. kan man inte ens renovera en minicykel så är man nog inte den händige timell-mannen man tror...
På jobbet berättade en kvinnlig kollega att hon tröttnat på att hennes man aldrig slängde sin smutstvätt i tvättkorgen utan på en hög på golvet. Hon tröttnade på detta och istället för att hon själv plockade upp smutstvätten, lyfte hon istället på överkastet på deras dubbelsäng och sparkade hans tvätt under sängen. Efter 1 vecka eller nåt sånt började maken fråga var alla hans kläder tagit vägen. Frun svarade: "titta under sängen". Tilläggas bör att maken numera "hittar" till tvättkorgen
så skönt att komma in här å läsa lite... Innan va ja högröd av vansinne på min man... men nu när man har läst lite så vet man att de e så ibland, vi älskar ju dom ändå.....
så även om jag fortfarande har lust arr strypa honom, så e jag betydligt lugnare nu....
tack tjejer för ni inte håller det inom er, utan visar att ingen e perfekt som vissa damer vill ha det till!
Det är ju just det här...Kärleken är inte alltid lätt att ha och göra med och vi som skriver här vågar ju vara ärliga och påstå det också. Jag tror att vi kvinnor behöver få kasta av oss en del när vi bara får dåligt samvete så fort vi kastar ur oss lite om dom vi älskar...Jag är jättestolt över er damer som möts här