• Efter 11 år är det min tur

stora Man/m2b klago tråden

Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!

• Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden
  • aikidoaasa

Att han är världens minst romantiske man är ett återkommande frustrations moment för min del också, det blir ett extra stort fel när jag är en riktigt stor obotlig romantiker.
    Detta vet han åtminstonde om...

• paradisfågel

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 16:06:45 följande:

Eftersom vi har två barn också så är det ju svårt att genomföra men det hade varit en ide så fick han klara sig själv. Kanske om jag skulle ta en rest resa någonstans och ladda mina batterier(skämt osido)
    Hehe, varför inte göra de precis innan någon viktig helg eller så? Så han får svettas lite
  • Efter 11 år är det min tur
    Jag älskar verkligen den mannen men jag har nog varit lite för snäll,han är lite bortskämd. Det är nog dax för mig att sätta ner foten om saker som jag tycker är viktiga och inte bara sätta honom i första rummet.
    paradisfågel skrev 2008-07-07 16:11:47 följande:
    Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 16:06:45 följande:
    Hehe, varför inte göra de precis innan någon viktig helg eller så? Så han får svettas lite
  • paradisfågel
    Samma här! Ingen mer nylagad mat på bordet när han kommer från tåget, inga mer överraskningar i ryggsäcken när han åker, inga mer nytvättade kläder, vikta och inlagda när han kommer hem, o inget mer att han får välja film
  • chamor
    aikidoaasa skrev 2008-07-07 16:11:22 följande:
    Att han är världens minst romantiske man är ett återkommande frustrations moment för min del också, det blir ett extra stort fel när jag är en riktigt stor obotlig romantiker.Detta vet han åtminstonde om...
    Jo och vissa dagar, vissa tider i månaden är sådant också otroligt viktigt.. :-P Stackarn som får stå ut med PMS besvären! Haha. Skulle det finnas en klaga på frutråd skulle nog min skriva om det där
  • chamor
    paradisfågel skrev 2008-07-07 16:29:00 följande:
    Samma här! Ingen mer nylagad mat på bordet när han kommer från tåget, inga mer överraskningar i ryggsäcken när han åker, inga mer nytvättade kläder, vikta och inlagda när han kommer hem, o inget mer att han får välja film
    Käre värld du skulle ju nästan ta betalt för dina tjänster!
  • MissieA

Bra tråd!! Pratade med min m2b för någon dag sen om bröllopet och alkoholen och bestämde oss för att köpa den i Tyskland. Så säger han att han ska åka med sin bror och kompis och att jag inte behöver hänga med för jag kan ändå inte bära så mycket tungt!! Då blev jag sååå arg på honom för att han inte planerar med mig utan bara tar för givet att jag inte ska med. Nu i efterhand skrattar jag bara åt våra små missförstånd för det blir bara bättre för mig. Jag skriver en lista o så får dem bära tung

men jag blir så arg ibland när min m2b inte tänker innan utan bara tar saker för givet. men oo vad jag älskar honom ändå hehe.

• paradisfågel
    chamor skrev 2008-07-08 07:15:58 följande:
    Käre värld du skulle ju nästan ta betalt för dina tjänster!
    [/citat]

Jo, nog har han blivit ordentligt bortskämd! Han e iofs bara hemma varannan helg, men nu får han slita lite när han kommer hem denna gången
    MissieA skrev 2008-07-08 09:12:53 följande:
    [citat]
    Bra tråd!! Pratade med min m2b för någon dag sen om bröllopet och alkoholen och bestämde oss för att köpa den i Tyskland. Så säger han att han ska åka med sin bror och kompis och att jag inte behöver hänga med för jag kan ändå inte bära så mycket tungt!! Då blev jag sååå arg på honom för att han inte planerar med mig utan bara tar för givet att jag inte ska med. Nu i efterhand skrattar jag bara åt våra små missförstånd för det blir bara bättre för mig. Jag skriver en lista o så får dem bära tung men jag blir så arg ibland när min m2b inte tänker innan utan bara tar saker för givet. men oo vad jag älskar honom ändå hehe.
    Vet hur de e! Hehe, rätt åt honom att han får slita o släpa när han gör så
  • MissieA
    paradisfågel skrev 2008-07-08 10:10:36 följande:
    Vet hur de e! Hehe, rätt åt honom att han får slita o släpa när han gör så
    Hehehe håller med
Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden