stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Att han är världens minst romantiske man är ett återkommande frustrations moment för min del också, det blir ett extra stort fel när jag är en riktigt stor obotlig romantiker.
Detta vet han åtminstonde om...
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 16:06:45 följande:
hahah
Bra tråd!! Pratade med min m2b för någon dag sen om bröllopet och alkoholen och bestämde oss för att köpa den i Tyskland. Så säger han att han ska åka med sin bror och kompis och att jag inte behöver hänga med för jag kan ändå inte bära så mycket tungt!! Då blev jag sååå arg på honom för att han inte planerar med mig utan bara tar för givet att jag inte ska med. Nu i efterhand skrattar jag bara åt våra små missförstånd för det blir bara bättre för mig. Jag skriver en lista o så får dem bära tung
men jag blir så arg ibland när min m2b inte tänker innan utan bara tar saker för givet. men oo vad jag älskar honom ändå hehe.