• Efter 11 år är det min tur

stora Man/m2b klago tråden

Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!

• Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden
  • aikidoaasa
    chamor skrev 2008-07-08 07:14:55 följande:
    Jo och vissa dagar, vissa tider i månaden är sådant också otroligt viktigt.. :-P Stackarn som får stå ut med PMS besvären! Haha. Skulle det finnas en klaga på frutråd skulle nog min skriva om det där
    Då måste jag jämt ha PMS om jag alltid vill att han ska vara lite romantisk.
    Fast skulle vi vilja att de hade en klaga på oss tråd.
  • EnaOline

haha ja min skulle skriva en hel del i klaga på blivande frun tråden (om det fanns en sådan) *fniss*

• paradisfågel
    aikidoaasa skrev 2008-07-09 11:44:38 följande:
    Då måste jag jämt ha PMS om jag alltid vill att han ska vara lite romantisk.Fast skulle vi vilja att de hade en klaga på oss tråd.
    Jag hade nog bara skrattat om jag hittat en sån tråd, ingen e perfekt, inte ens jag
  • aikidoaasa

Jag är inte heller perfekt, men omk min bf var på den här siten så skulle han kunna skriva en roman... och han är inget skrivar typ.

• paradisfågel
    aikidoaasa skrev 2008-07-09 11:50:02 följande:
    Jag är inte heller perfekt, men omk min bf var på den här siten så skulle han kunna skriva en roman... och han är inget skrivar typ.
    Haha, samma här! Vilken flopp den romanen hade blivit - "Din blivande frus dåliga vanor" eller "Kan jag få byta modell- min blivande fru kan inte det här"
  • chamor
    aikidoaasa skrev 2008-07-09 11:44:38 följande:
    Då måste jag jämt ha PMS om jag alltid vill att han ska vara lite romantisk.Fast skulle vi vilja att de hade en klaga på oss tråd.
    Jo alltså.. Det vill jag med alltid men jag är mycket känsligare för det faktumet att han inte är det vissa dagar i månaden.. :-P Men när han sa att Alla hjärtans dag var ett kommersiellt påhitt som inte behövde firas (efter att jag brutit ihop på kvällen) då var jag riktigt sårad...
  • paradisfågel
    chamor skrev 2008-07-09 11:53:42 följande:
    Jo alltså.. Det vill jag med alltid men jag är mycket känsligare för det faktumet att han inte är det vissa dagar i månaden.. :-P Men när han sa att Alla hjärtans dag var ett kommersiellt påhitt som inte behövde firas (efter att jag brutit ihop på kvällen) då var jag riktigt sårad...
    Usch! Jag som tyckte de va illa när jag fick några reseböcker i present på vår årsdag..
  • chamor

Men jag tror de var en liten väckarklocka för honom.. Inte för att så mycket har ändrat sig i gärning men nu är han iaf medveten om det.. Men han har inte haft någon riktig relation innan så det är inte så lätt heller.. Jag däremot var ritkigt bortskämd med massa romantiska påhitt av min förra kille och saknar det lite som sagt..

• paradisfågel
    chamor skrev 2008-07-09 12:28:22 följande:
    Men jag tror de var en liten väckarklocka för honom.. Inte för att så mycket har ändrat sig i gärning men nu är han iaf medveten om det.. Men han har inte haft någon riktig relation innan så det är inte så lätt heller.. Jag däremot var ritkigt bortskämd med massa romantiska påhitt av min förra kille och saknar det lite som sagt..
    Ja, det är klart att det inte är så lätt med allting i ett förhållande Man upptäcker och lär sig nya saker om sin älskade hela tiden De kanske bara behöver lite mer tid till att upptäcka fördelen med romantik?
  • EnaOline

näe nu måste jag klaga lite. Jag vill så gärna att vi mitt i när vi dansar vals ska dansa en tokig dans, men sambon strejkar, han totalvägrar! *snyft* det säger han idag, så nära inpå bröllopet! Han är en torrboll när det gäller att släppa loss ibland! Gud så tråkigt! Jag har ju längtat till dansen så mycklet! Jag är så ledsen och besviken!

Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden