stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Haha vilken underbar tråd älskar min m2b men ett kort på vår årsdag som säger till ett underbart par.... inte det mest romantiska i världen...
Tror vi har en tendens att skämma bort männen i våra liv nån mers man som är sport tokig?? gillar sport och förstår absolut att han går o spelar sin sport ett par kvällar i veckan men när han lite försynt undrar om det kanske går o byta datum på bröllopet för de har slutspel då när kyrkan är bokad såg jag rött, inser nu att det var ganska komiskt och han inte menade hur det kom ut genom munnen men seriöst..... men som sagt älskar honom trots alla små saker...
Anki82 skrev 2008-07-09 01:25:00 följande:
Ja då var jag tillbaka i kalsong pratet....nu ligger det yterligare ett par där och en t-shirt. Och till råga på allt börjar jag tänka att det kanske är lika bra att jag tar dom så är det över. Men skall jag göra det så lätt för honom? Det är nog en ganska liten bagatell men jag vill inte plocka hans tvätt,jag är inte hans husa.Jag håller på att tjöta ihjäl mina små gossar om att lägga sin tvätt på rätt ställe men om vi vuxna inte gör det hur skall dom då lära sig? Gör jag fel?
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 11:12:00 följande:
Puff
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-09 10:02:07 följande:
angående det där med kalsonger, min snubbe har en tendens att göra likadant, jag brukar inte ge mig där, okey ibland, men han brukar oftast ge med sig, om man står ut med ett par använda kalsonger på sovrumsgolvet vill säga, i några veckor eller så ;O) *fniss*
Jag håller med dig! Min m2b lägger sina kläder över allt! I helgen va han bortrest å ja stor städa hela huset grundligt. Nu har det gått tre dagar å hans kläder ligger i tv rum biljardrum o på golvet i sovrummet!!! Blir så less. Vår son vet tom att man slänger ner smutstvätt i trappen.... Han e 3 ½....
Men nu e det såhär ja vägrar slänga ner hans tvätt, å kommer det inte ner blir det inte tvättat!
apropå kläder förresten, gissa vad jag hittade på diskbänken imorse? Jo en skjorta..??? herregud alltså! hehe
Mitt förslag: Om ni känner att ni tvunget måste plocka upp kläderna, lägg dem under täcket, på HANS sida av sängen. Eller lägg dem på hans plats vid frukostbordet. Eller häng dem över tv:n eller någon annanstans så de stör honom tills han blir tokig
haha...