• Efter 11 år är det min tur

stora Man/m2b klago tråden

Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!

• Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden

Det är ju konstigt att allt skall ta sån tid....tänk om vi gjorde så,då skulle inget fungera

paradisfågel skrev 2008-07-07 12:49:58 följande:
    Vi har haft en tavla i ett halvår som han har lovat att hänga upp.. Har gett mig f*n på att inte ta tag i de själv. De e ju hans tavla! Vem, vet.. Om ett halvår kanske han kommer till skott o hänger upp den där saken
  • valkyriana
    Tooticki skrev 2008-07-07 12:53:20 följande:
    Tänk om era män satt och skrev såna saker om er på nätet...
    Hade jag absolut inte haft några problem med. Jag kan ju säga det till honom och till mina vänner och bekanta och de jag pratar med irl. Det är ju inte direkt några hemligheter.
  • paradisfågel

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 12:53:26 följande:

Det är ju konstigt att allt skall ta sån tid....tänk om vi gjorde så,då skulle inget fungera
    Jaa.. De e bra underligt.. Man kanske borde gå ut i strejk?

Såna saker??? är det något ovanligt eller styggt i det vi skriver?? har sett att man skriver om sitt sexliv i en annan tråd(även jag) Och det är väl ocskå lite att hänga ut nån? ÄÄÄ fjoms...gå ut om det stör dig! Bye

• chamor

Min m2b är SÅÅÅ oromantisk.. Jag har varit borta hela helgen och kom hem igår och ringde honom. Kändes mest som jag störde när jag ringde.. Inte ett "jag har saknat dig" ingenting.. Jag har ju längtat ihjäl mig efter honom! Visst har jag haft mer dötid än honom (och hunnit sakna honom) och han varit väldigt upptagen på annat håll men ändå.. Jag älskar små kärlekslappar och överraskningar men får aldrig något sånt Snyft snyft.. Han tänker bara inte på det. När vi är tillsammans vet jag och känner jag att han älskar mig men saknar bara att få små, genomtänkta bevis på det när vi inte är på samma plats också. Eller bara ett kärleksfullt sms, en liten finare text än bara "Älskar dig"... Är nog bara lite bortskämd för min förra kille var en otrolig romantiker och fick kärleksbrev med posten varje vecka m.m. Den totalt uppbundenheten kring mig saknar jag Men det var ett fruktansvärt förhållande på andra sätt. Min m2b och jag har det så bra annars.. Saknar bara de där små romantiska sakerna... Suck..

Dom små sakerna är ju så viktiga och dom är ju inte svåra men min glömmer sig också,tänker liksom inte så.

chamor skrev 2008-07-07 13:05:10 följande:
    Min m2b är SÅÅÅ oromantisk.. Jag har varit borta hela helgen och kom hem igår och ringde honom. Kändes mest som jag störde när jag ringde.. Inte ett "jag har saknat dig" ingenting.. Jag har ju längtat ihjäl mig efter honom! Visst har jag haft mer dötid än honom (och hunnit sakna honom) och han varit väldigt upptagen på annat håll men ändå.. Jag älskar små kärlekslappar och överraskningar men får aldrig något sånt Snyft snyft.. Han tänker bara inte på det. När vi är tillsammans vet jag och känner jag att han älskar mig men saknar bara att få små, genomtänkta bevis på det när vi inte är på samma plats också. Eller bara ett kärleksfullt sms, en liten finare text än bara "Älskar dig"... Är nog bara lite bortskämd för min förra kille var en otrolig romantiker och fick kärleksbrev med posten varje vecka m.m. Den totalt uppbundenheten kring mig saknar jag Men det var ett fruktansvärt förhållande på andra sätt. Min m2b och jag har det så bra annars.. Saknar bara de där små romantiska sakerna... Suck..
  • chamor

Som någon annan skrev så har han ju miljoner fina sidor också men ibland behöver man bara det där pyttelilla för att det ska göra sin dag.. Skönt att jag inte är ensam.. Hoppas på fler kärlekslapper och så framöver. har tom köpt en liten skrivtavla i köket... Men misstänker att man måste börja själv för att få igång honom

• Sommargrönt

Äh, ska man gifta sig så har man förhoppningsvis kommit till den insikten att även den man älskar över allt annat och vill dela resten av sitt liv med faktiskt har en del riktigt negativa sidor också. Hellre dela med sig av det här i ett anonymt forum (jag är anonym i alla fall) än att tjata lite extra hemma. Min blivande vet precis vad jag stör mig på och skulle ta det med lite humor. Och jag skulle inte bli ledsen heller, om han inte gjorde det så alla visste vem jag var. Och förresten så pratar man ju så här med sina arbetskamrater, vänner och familj. Eller jag gör det i alla fall. :)

• 20080301

Min man vet redan att jag avskyr hans musik.
    Och jag har aldrig framställt mig som perfekt utan vet om varenda fel jag har

Svar på tråden stora Man/m2b klago tråden