stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Min vet också om att jag tycker han är oromantisk
En annan sak som jag förundras över när de gäller min älskade sambo.. När han väl kommer hem (e hemma varannan helg) så verkar de som att han förväntar sig att jag ska laga mat åt honom? E lustigt för har inget minne av att jag skrivit på något kontrakt att jag ska vara hans hushållerska..
Pratade precis med min m2b i tele, om bröllopet som e om 4 v. Vårat värdpar kommer hit idag nämligen.
Iaf från början har han sagt att jag ska sköta all planering. Men nu visar det sig att min planering krockar med hans planering, som han å hans bstman ska göra dagarna innan. Å att han typ glömt bort att vi har en son....
Sen hade han lovat att stå för kostnaderna för deras hårklipp å ev färgning!!
Vi har sagt från början att vi står för kläder inget annat, för kläder till 2 bestman å två tärnor kostar ju en del...
Haha detta e så typiskt oss, tur att vi kommer på det nu å inte dagarna innan.... Hm men det där med klippet vet ja inte hur ja ska lösa, dom får väl det då antar ja....
zsandora, sätt dem på en pall hemma i köket hos er o dra fram hårtrimmern eller sätt en kastrull o klipp runt
haha
haha ja de vore ju nåt!!! ska ge dom förslaget
Det tycker jag! Och när det gäller en ev färgning så kan du ju köpa nån knallrosa färgande spray o använda på dem
Jo det har allt funnits tankar om det...
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-07 16:01:00 följande:
Eftersom vi har två barn också så är det ju svårt att genomföra men det hade varit en ide så fick han klara sig själv. Kanske om jag skulle ta en rest resa någonstans och ladda mina batterier (skämt osido)