stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jo men det är ju såhär...vi tjejer får dåligt samvete av prata lite skit om dom vi älskar...älskar också min man men ibland är han för mycket
Jen82 å det där känner jag igen, har vi samm sambo? *fniss*
Vi köpte en ny platt-tv som vi satte upp på väggen. Efter en vecka ungefär hamnade den lite snett och jag bad sambon om att fixa det. Självklart svarade han. Till saken hör att vi köpte teven strax innan jul. Och den hänger fortfarande snett.
Behöver jag tillägga att min sambo är fruktansvärt seg??
Min gubbe har den dåliga vanan att skölja ur frukosttallriken och ställa den _ovanpå_ den tomma/smutsiga diskmaskinen
Min gubbe lyssnar på musik (åtminstone är det vad han säger att det är, vi andra är ytterst tveksamma till att det klassas som det) på absolut högsta volym hela kvällarna vilket gör det stört omöjligt att höra tv eller ens sina egna tankar. Säger man då något om detta blir han sur. Har köpt hörlurar åt honom som han sprängt så nu i helgen efter att han blev sur i fredags så köpte jag ett par nya.
Jag tycker att det borde vara det mest optimala han får lyssna på sitt och jag får se på tv.
I bland på den här sidan blir det lite för mycket puttinutt och ens m2b eller äkta make är ju bara sååå underbar. Ibland känner man sig lite, tja ställd. Är det bara JAG som inte har den "perfekte".
Skönt med en liten avhyvlings tråd till gubbsluskarna
Om man bortser (vilket är omöjligt) från min mans musik och det faktum att han är smådisträ så är han perfekt =)
Ja perfekt med reservation
Vi har haft en tavla i ett halvår som han har lovat att hänga upp.. Har gett mig f*n på att inte ta tag i de själv. De e ju hans tavla! Vem, vet.. Om ett halvår kanske han kommer till skott o hänger upp den där saken
Tänk om era män satt och skrev såna saker om er på nätet...