stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Det verkar ju vara något magiskt med det här med kalsonger...
Min man verkar tro att badrumsgolvet och sovrumsgolvet är den allra bästa platsen för att förtrolla dom till rena och nya igen. Kanske går dom av sig självt till tvättmaskinen och tillochmed kan tricket att slå på strömmen och tvätta, helt av sig själv!
Det var kalsongtricket det...
Sen har vi ju alla dvdfilmer och musik som så hemtrevligt travas på hög, och omramar tv:n så fint och hela skrivbordet vid datorn....Naturligtvis kan alla små runda skivor hitta tillbaka till sina fodral och studsa in i bokhyllan på sin rätta plats!
Ja nu ska jag gå och äta lite, får se om jag hittar något självdiskande porslin efter min mans framfart i köket sen i fm.
Jag kommer tillbaka med mer fantastiska saker somn händer här hemma!
Soon and very soon skrev 2008-07-27 14:59:55 följande:
Min gubbe kan oxå va lite plockig IBLAND och det är när det passar honom och gärna då när jag vill ta det lugnt.Jag har så svått att slappna av när han springer och stönar utan får super dåligt samvete och ger ett handtag oxå då givetvis, det kan reta gallfebern på mig
Visst är det märkligt! Det där med att man får dåligt samvete, men det måste ju bero på att det är stön o pust!
Men min man kan verkligen också få riktiga ryck, diskar o städar o lagar god mat när han bara vill. Tur är väl det, annars vet jag inte hur jag skulle orka.
just nu har jag och fästmanen grällat, vet inte om det är det här med bröllop som spökar eller och det är det faktum att semestern tog slut i går för nu har vi grälat 2 dagar i rad det har vi ALDRIG gjort under de 2 år vi varit ett par. Grälar om små saker egentligen men då han är konfliträdd och helre tiger så blir jag tillsist så frusterad att jag bara vill gråta.
Han väljer att helre sticka ut och träna än att prata och tror jag inte fattar att det är för att slippa prata. Suckar just nu är jag nog bara så ledsen på honom, jag ska snart byta jobb (om 14 dagar) då det är något helt nytt och sen alltid jobbigt i början på en ny arbetsplats är jag just nu jätte stressad och närvös och orkar inte på samma sätt men det förstår han inte han kan inte se sin egen roll i det hela. Igår var jag det hemskaste på dennna jord då jag blev arg för att han tvättade ett rött linne med den övriga tvätten så att jag fick 3 plagg var av ett var en älsklings klänning. Och idag för att han inte fick som han ville med datorn och tven (men om han satt vid datorn så vill jag kunna se på tv måste ju kunna få göra nått).
Inte går det prata med honom heller just nu vet att det är nått men kan inte sättaq fingret på det, är som nått ligger och pyr just nu....ja får se vilket humör han är på när han kommer hem annars får jag ta honom i morgon för nu lär vi nog prata ut.....
Känner mig lite nere... jag kom hem från jobbet och var glad över en hög av positiva förändringar... en del riktigt bra för mig. Mitt avtal har blivit mycket bättre: högre lön, en vecka mer i semester varje år, avancering på jobbet och min chef som flyttar så att kag bara behöver se honom en gång i veckan istället för varje dag. Jag kände för att fira. Men efter fem minuter hemma så kändes det inte alls bra... han fick mig inte att känna mig stolt över detta.
Jag tyckte att det kunde vara trevligt med kanske lite bubbel och så på fredag för att fira och jag fick bara mummel till svar.
Men jag ska vist vara glad över att han har det bra på sitt jobb och fira för minsta lilla...
Just nu är jag bara så irriterad att jag inte kan sova!! Bor i lägenhet med 2 hundar å nu när det är så varmt så har jag satt igång 2 bordsfläktar som tänkt att de ska vara igång när de är inne!!!
Vaknade inatt av att det var så förbannat varmt i lägenheten så klev upp å då hade min sambo (jag la mig före honom) stängt av båda fläktarna!!! Hur tänker man då när det är så varmt ute?? Å inte nog med det, igår kväll så ställde han sig i köket med en värmepistol å stänger de fönstrerna för att fixa en sak! Goddag yxskaft typ!!
Blä.... kände bara för att skriva av mig lite....
jo... min man klagade just på mig... men jag har plockat i dismaskinet vikt en tvätt satt på en ny fixat med barnen... är det lite eller?? näe det tycker inte jag!!. men nu sitter jag här o känner mig mycket nöjd med mig själv!
En skitstövel till man är vad jag har!!