stora Man/m2b klago tråden
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
Jag älskar min man,mycket! Men allt är inte en dans på rosor och ibland kan man behöva skriva av sig och kanske få hjälp och råd av andra brudar där ute...Välkomna!!
ja, visst är det och de tycker säkert detsamma om oss
Japp ingen är ju felfri...
är det nån fler som har en klimaktieri man? alltså seriöst ibland är han lika lynnig som ett fruntimmer iklimakteriet och idag är en sådan dag, och allt pga skitgrej han skulle följa med till stan när jag skulle lämna in klänningen och planerade att byta ngr grejor på bilen hemma hos mamma och pappa samtidigt ..jaaa sa jag alldeles innan vi åkte du vet väl att mamma börjat jobba igen så du måste vänta tills jag är klar...då blev han skitsur sa jaha och slängde bort grejorna..ja sa jag det tog jag för givet att du visste....joo det vet jag fick jag tillsvar och sedan dess är han sur å det grövsta sur kan jag tillägga
och när jag tog en promenad blev han ännu surare och fick för sig att han absolut måste försöka få bort dragkroken på bilen just precis DÅ så att yngsta (2 år) måste hjälpa till och få olja över hela tröjan.. *suck*
Underbart.....Not! glad att jag inte är ensam om att behöva gnälla av mig...
Jag bjuder alla härliga,gnälliga brudar på ett glas röd vin...
Det kan vi behöva
*Skål*
ja du *suck* det är nästan, fast bara nästan så att jag längtar till jobbet i morrn så jag slipper vara hemma
Efter 11 år är det min tur skrev 2008-07-14 20:20:39 följande:
Det kan man ju hoppas dom orden så fint glider ur deras mun!
Dom är slingriga små liv dom där
Nu har jag bara moppningen kvar här nere,han får ta övervåningen imorgon...
Hur mycket får man klaga?? :) Hmm, min man skulle nog ha ganska mycket att säga om mig.. Är juh absolut jättelångt ifrån felfri.
En sak som jag tycker är jättetråkig är att min man, på våran bröllopsresa sa att han tänkte sluta dricka alkohol. Inge mera.
Så sa han säkert bara för att slippa allt gnäll från mig. Gnäll, för att han festar med jobbet men inte med mig.. Till exempel. Men iaf. Visst, jag är jätteglad att han inte har drickproblem. Å vill juh verkligen inte att han ska ha det. Men, dricka ibland..
Ett glas vin på balkongen en varm sommarkväll. Det kommer juh liksom aldrig hända. Å jag tycker att det är lite tråkigt.
Å vi dricker absolut inte mycket nu heller. Blir säkert fest iaf mest 10 gånger om året. Å nu får jag antagligen sköta det helt själv.
Ha inte dåligt samvete bara för att du lättar ditt hjärta. Ingen är perfekt