• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Så klar att du är värd att unna dej lite gott ikväll Mikis!:D
    Hoppas att ni får en underbart mysig tillställning!

Idag har jag inte utfört någon motion än... Men nåt måste det ju bli, nu känns det som att jag är inne i en bra fas igen. Det kryper sakta neråt på vågen och jag är NÖJD med mej själv!

Tobiasochlinda,
    Dom försvinner snart ska du se! Ge inte upp, fortsätt bara att kämpa på!:)

• soosse

åååå nu är jag av med min tenta och om jag inte klarade den så vet jag inte vad jag ska göra för att klara den :P Har tränat 1 timma dressyr också men så klart glömde jag kameran men jag ska lägga fram den i morgon!! så ni kan få se :P

• BrudSeptember2008

Jag håller tummar och tår för att du klarade din tenta galant!:D

• soosse

ja det gör jag med och nu har jag firat med enorm räkmacka(den va iaf nyttig) och prinsessbakelse!! mumma.. men det har faktist inte blivit mera en det och marsmallows på 3 v och det är ganska bra med tenta stress och allt.. igår satt jag och grät och min stackars M2b fick trösta mig. "varför gör jag detta jag kan gå som undersköterska och ta hand om bebisarna, det är inte värt detta" haha och idag skrattar jag åt det..

• soosse

komm just nu tillbaka från 40 min powerwalk i twräng! Fik en liten besk kommentar av m2b om min takt men det fick han äta upp han låg i mina hälar lätt flåsande hela promenaden!!
    Mohaha

• ingenjörsbruden
    soosse skrev 2008-08-14 20:37:11 följande:
    komm just nu tillbaka från 40 min powerwalk i twräng! Fik en liten besk kommentar av m2b om min takt men det fick han äta upp han låg i mina hälar lätt flåsande hela promenaden!! Mohaha
    Istämmer i Moahahahahaha!!

Va duktiga alla är!!! Blir så sjukt peppad av alla duktiga o snälla människor här, tänkte på det när jag powerwalkade 1 h idag!!! Fick extra kraft kan jag säga!!
  • soosse

mmm i morgon ska jag rida på förmiddagen och sedan gå till och från jobbet (om jag hinner dit) blir också peppad av detta!! Sen ska jag nog göra en rattatoi som jag kan slänga i den överblivna kyklingen i bara grönsaker och tomater =man kan äta hur mycket som hällst!! gonatt på er alla så ses vi i morgon!!

• tobiasochlinda

tack för all pepping! har varit förskyld i några dagar och är sjukt hes nu!!!!!!!!!!!! men men.

Sosse va kul med dressyr, mitt hjärta bankar lite extra för dressyren det med. har en shire som jag tränar dressyr med :) han var väldigt tungriden tills jag fick hjälp av en fd dressyrryttare som nu rider western, så nu tränas han dressyr men med mycket western metoder, funkar mycket bättre på honom. annars har jag en f.bl/pre korsning och en frieser/pre korsning som är mina framtidshopp, men dom är bara 3 mån resp 1 år!

• fitforfight

Imorgon är det vägning och mätning för min del, jag har knappt promenarat nåt denna veckan för det har varit kasst väder. Idag ska jag slinga håret så jag kommer nog känna mig lite snyggare i alla fall
    Klippte av håret 20 cm förre veckan och nu ska jag nog lägga i lite mörka slingor så jag inte är helt blond.

• Ninnispinnis

Vad duktiga ni har varit! Det är ju så bra när man skriver här i förväg vilken motion man ska utföra, för då kan man ju inte hoppa över det sen

Ni vet ju att jag inte är så besatt av vikten, men imorse visade vågen 66,1 kg, mindre än på länge

Fit for fight, var ju tvungen att kika in i galleriet du länkade till Vad duktig du har varit med viktnedgången, du är ju så snygg!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...