• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

ja hon säger att hon ska dit ja... och han pratar massa om det vatför???? ha så roligt!!

• SnuttisSessan

Jag har en fråga till alla er på tråden!
    Är det någon mer än jag som efter träning hamnar i fällor? Om jag blir sugen på något onyttigt vad som hellst kan jag börja argumentera med mig själv och känna mig så duktig för att jag har tränat och då säger argumentet att jag kan unna mig choklad ellr vad det nu är? Är det någon som känner som jag och hur bir man av med det här?

• soosse

ja det gör jag med.. det enda sättet är et låta bli!! visst här det hårt och jobbigt att gå ner i vikt! Ne men ät en eller stvå frukter om du behöver + häv i dig 5dl vatten direkt efter träning så har du inget sug längre! Nu ska jag iväg till jobbet och tänka på hur ni andra sover och skaffar er proteindrinkar :) men inte jag ..:(

• BrudSeptember2008

Morgon Girls!:)

Drick mycket vatten direkt efter träning!:D Det tycker jag funkar. LÅT BLI godiset! Vill man bli fin får man ida pin!;)

• Hvidbrud

Jag brukar ha med mig lite mandlar och torkade tranbär, som jag mumsar på om jag blir sugen. Det är gott och funkar utmärkt mot sötsug. Och massor av vatten som soosse (som betyder häst på assyriska, tror jag) sa.
    Eller- drick en halv liter vatten och vänta tio minuter. Om du fortfarande är sugen får du ta lite mörk choklad (över 75%). Vet inte om det funkar med sötsug, men det funkar på rökning ialla fall... Sen är ju mörk choklad nyttigt och inehåller mimimalt med socker.

Det bästa rådet för att minska sötsuget är att låta bli det HELT inkl sötningsmedel. Jag lovar att maten mättar fortare, man känner sin hunger bättre och allt smakar så hemskt mycket bättre. + de vilda hundarna nere i magen slutar skälla efter godis, vilket gör livet mycket lugnare och rarare.

• Ninnispinnis

September, vad härlig att du är lycklig! Man får ta vara på "vardagslyckan" och tänka på det när det känns motigt.

Sessan, vatten, frukt, morötter, te eller en liiiten bit riktigt mörk choklad är mina tips.

Nu ska jag ut och powerwalka 8 km, medan darling klipper gräset

• soosse

haha jasså betyder det häst?? jag blev döpt efter tyskans soss =söt (typ) lägger in billder nui i mitt galleri nu i kväll!! så ni får se min prins.. Har mumsat massa kräftor ååååååååååå va gott!!

• soosse

ne vet ni va nu glömde jag min kamera i stallet hahhaah jag är ju helt otrolig!! men jag har skakat fram en gammal billd iaf :)

• soosse

ne vet ni va nu glömde jag min kamera i stallet hahhaah jag är ju helt otrolig!! men jag har skakat fram en gammal billd iaf :)

• tobiasochlinda

hejhej, kan fortfarande inte prata :( sämre idag! vill inte träna då heller för då gör man väl det bara ännu sämre. tog en liten promenad iallafall.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...