AniMann skrev 2008-08-18 12:26:31 följande:
Så nu har jag gått!Vad skönt det var i skogen.Kändes verkligen att jag mår så bra av mina promenader.Längtar redan till nästa =)Mikabella: Ja, jag fattar inte varför! Man mår ju verkligen inte bra av det. Man är allt bra korkad ibland =)Vad kul att åka till Öland =)ingenjörsbruden: Ja mellanmålen är jätteviktigt!Får nog ta och testa den där med kesella och fun light.jag kör på wasa sandwich nu =)Cantaton: alltid lättare om ens partner hänger på.Jag försöker få med min sambo men det går inte så bra...går det dåligt för mig så är det oftast hans fel hahahahhan köper godis i tid och otid och vägrar följa med ut och gå.Jag kanske får med honom ut högst 2 gånger i veckan.
Ooo jag håller med!! Man mår så bra i kroppen efteråt o även psykiskt!!!
Ja testa kesella o fun light....det är litelite strävt på tungan men fullt överkomligt!!! Är eg emot light grejor då de "troligen" lurar kroppen så att den tror att det är socker......men det är inte så mkt saft jag har i så det borde inte göra så mkt!!
Mikabella: Ja testa o kör med vikter!! Det är en god idé att börja med låga vikter....men jag blev full i fan o köpte 1 kg (finns 0,5 kg osså)...tänkte...aah va f-n....jag konkar ju runt på 25 kg för mkt så 2 kg extra känner inte min kropp skillnad på!!

*hehhehe*
Ja varför är nästan alltid m2b sådana gottegrisar!! Min är ett kakmonster osså....blir smått galen om det inte finns någon kaka som han kan ha till kaffet efter helgfrukosten!! *hahhaa*
Jäkla tur att jag inte gillar kakor!! Vi har några rullar Brago o digestivekex alltid hemma.....jag rör dem aldrig.....
Men godis o glass!!! Mmmmmmm det har varit min största akilleshäl....men med GI så funkar det jättebra!!!
Har haft 70% choklad hemma i flera veckor som jag har ätit 4 bitar av totalt......sen sa det swisch o så var den borta för då hade vi inga kakor hemma!!!

Jag har verkligen ett riktigt kakmonster!!! *kaka, kaka, kaka NUUUUUU!!!* *asg*
TobiasoLinda: Din stackare....ta nu o vila ut så mkt du kan o gå sen o köp dig en stor flaska Mivitotal så du boostar kroppen med vitaminer o mineraler inför hösten/vintern!!
På tal om glass.....någon som sett en light yoghurtglass någonstans?? Det är tydligen ganska ok att äta sådan för mig som kör GI!