• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Ingenjörsbruden;
    Ja.. man skulle verkligen kunna tro att den lille gossens namn var Emil;)

Men han skämdes när jag kom hem från jobbet och frågade om han hade gjort sönder tapeterna. Han ville inte lyssna bara pussas och kramas. För att försäkra sej om att jag inte var arg på honom.

Nu har jag precis cyklat 40 minuter på motionscykeln.
    Känns skönt att ha dagens motion avklarad!:D

Kämpa på nu tjejer! Nu är alla ätardagar och drickardagar över för denna helen. Nu är det ny vecka, och den går i motionen och nyttighetens tecken!:D Vill man gå ner i vikt måste man bryta gamla mönster och dåliga vanor!

Veckans motto;
    Tänk dej för innan du stoppar onyttigheten i munnen!!!!!!;)

• SnuttisSessan

Har läst lite om det där med vikter vart får man tag på dem och vad kostar de?

• soosse

aaaaaaaa *gallskrik* jag har hittat min drömklänning på 20% rabatt ska noga granska den i morgon om det är några fel på den annars så blir det en handpänning!!! *hoppar* är en maggi sottero namnet är dallas marie www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=1&style=J1127

• BrudSeptember2008

Verkligen super fin!:D

Nu har jag ätit middag, wokade champinjoner, paprika och purjolök. Mycket vitlök;) och sen keso till det.
    Det blev jätte gott, speciellt med keson till.

Vad äter ni andra för gott idag?

• BrudSeptember2008

Jisses vilket drag det var här inne idag!;)

Sitter och fantiserar om choklad just nu.. ÄR SÅ sugen!:S
    Ska nog sätta på en kopp kaffe, så jag får tankarna på annat istället. Har köpt en naturdiet choklad-bar som jag ska äta senare ikväll när barnen sover:D
    Den kan jag verkligen rekomendera, jordnöt, choklad och kola, smakar lite som snickers. Provade även Naturdiets snacks-bar i helgen. Också kola smak med lite puffat risaktigt, lite som Lion i smak och konsistens!:)

Nä, ska inte hålla på att trakassera er här i tråden mer på... en stund i alla fall!;)

• soosse

jag har ätit köttbullar med gräddsås och potatis med lite kantareller jag och m2b hitta på våran promenad!

• Mikabella

Åh jätte fin! Jag ska oxå ha en Maggie klänning

soosse skrev 2008-08-18 18:35:45 följande:
    aaaaaaaa *gallskrik* jag har hittat min drömklänning på 20% rabatt ska noga granska den i morgon om det är några fel på den annars så blir det en handpänning!!! *hoppar* är en maggi sottero namnet är dallas marie www.maggiesottero.com/dress.aspx
  • Mikabella

Menar du att du har bild här på BT? Kan inte se ditt galleri...

soosse skrev 2008-08-18 21:35:25 följande:
    nu har jag billd med mig i den1!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...