Thailand090300 skrev 2008-08-17 12:52:28 följande:
Då var det vägning och mätning idag. Jag åt choklad i fredags och tänkte att "nu är allt kört". När jag ställde mig på vågen tänkte jag att jag är nöjd om jag gått ner 0,6kg på en vecka. Men tänka sig! Den visade på -1,8kg! Jag blev överlycklig! Känner att jag kan unna mig en liten chokladbit (mörk choklad) någon gång ibland på helgen utan att tror att jag ska explodera och gå upp 5 kg :p Vad jag vill få bort är att unna mig något litet varje dag, det är det beteendet som måste ändras. Sen så har jag bytt ut ett mål om dagen mot en hemmagjord smoothie. Tänkte köpa nutrilette också och prova. Hoppas ni haft en bra helg!
Gud va kul med -1,8!!! Grattis!!
O va alla är flitiga o duktiga här!! KANON!! Ökar pressen på mig själv bara för det!!
Har införskaffat Nutrillette intensive....var helt ok! Ska nu byta ut alla luncher mot en "drink". Har tänkt köra det i 2 veckor sen ska jag träffa en tjej som säljer Herbalife...de har viktminskningspaket som jag är lite nyfiken på....där ingår fibertabletter, vitamintabletter proteinpulver osv
Har köpt viktmanschetter som jag ska ha på armarna när jag går stavgång.....ska prova om en liten stund!! Vill ju träna armarna extra mkt!!
Är mkt nyfiken på vad vågen säger för mig.....har ju inte tillgång till våg

.....

Men jag kan säga att måtten verkligen har skuttat iväg på rätt håll nu!! Känns GÖTT!!! Så nu jäklar ska det formas fram en läcker tjej ur fettskalet!!