• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • AniMann

Välkommen ossamartin!

4 kilo på en månad var inte dåligt det!
    Vad är ditt knep?
    Jag går typ bara ner 1-2 kilo i månaden för min kropp är så långsam på att förbränna =/

Vad spännande att snart börja fixa klänning =)

• ossamartin

Hihi har väl inget direkt knep,. Ändrat helt på maten och börjat springa. Springer varannan dag. Äter inget fett, inget godis (en dag varannan helg) och inga kolhydrater. Massa grönsaker. Jag är också långsam förbrännare eller åtminstonde trodde jag det.

• Hvidbrud

Åh, jag saknar att fixa klänning... Det är nog det enda jag saknar från planeringen. Alla vackra klänningar.
    Har precis varit inne på ebay och kollat, men när ska jag ha på mig den? Jag måste hitta en möjlighet att gå i galaklänning!
    Vill ha en lång blodröd i sidentaft men båtutringning och en safirblå axelbandslös, lite rak/sjöjungfru modell, med mini "puffgump".

Kanske kan jag ha den som träningsmotivation!Så kan jag ha den på min svägerskas bröllop i juli!

Jag är smal om midjan, inte så mycket att ta från från överkroppen (utan tuttarna då, de vill jag gärna ha kvar)
    -Men LÅREN! Hur tusan får jag bort fettdepoterna jag har där? Några tips?

• soosse

ja om det bara vorde så enkelt!! min lilla pojke måste man drilla hårt för det vorde ju tråkit att ge stackars amanda något gratis när hon ska rida... han hänger och går jättesegt så man får driva som en galning!! men jag ska testa och kanske börja ställa lite högre krav på honnom! Kan ju fuska med gummisnodden med tills han musklat upp sig ordentligt!
    Hvidbrud: börja rida!! det tar bort allt på låren + att man får en jättesnygg stenhård putrumpa :P Jag komm i mina jeans efter 2 v ridning såger ganska mycket om vad lättridning gör för nederkroppen!!

• soosse

på tal om det att komma upp på hästar. jag är endast 162 över havet och min älskling ca 168 så jag längde ju ner stiglädretoch hoppade upp bara det att när jag skulle svänga över benet innsåg jag till min förskräckelse att jag längt för mycket!! så jag fick kravla mig upp för att jag inte nådde hahaha och då tänker jag på dig som har en på 183 det skulle inte hjälpa med en pall för mig!!

• soosse

Du måste äta fett i form av avocado och liknande! annars förbränner du inte lika mycket!!

ossamartin skrev 2008-08-15 17:52:17 följande:
    Hihi har väl inget direkt knep,. Ändrat helt på maten och börjat springa. Springer varannan dag. Äter inget fett, inget godis (en dag varannan helg) och inga kolhydrater. Massa grönsaker. Jag är också långsam förbrännare eller åtminstonde trodde jag det.
  • Ninnispinnis

God kväll! Har genomlidigt ett ovanligt segt spinningpass, vet inte varför det kändes så tungt idag... Jaja, så är det ju ibland, har tränat fyra dagar dennan veckan varav tre i rad så det är kanske inte så konstigt om benen är lite sega...

När jag kom hem dammsög jag iklädd joggingbyxor och bröllopsskor Såg nog rätt kul ut om nån såg mig, men jag måste ju gå in dem Snart kommer älsklingen hem från Sthlm, då ska jag överraska honom med skumpa och en bukett rosor eftersom det är ett år sedan vi förlovade oss

Ha en fortsatt fin fredagkväll allihop!

• BrudSeptember2008

Här har det skrivits mycket idag när jag inte har varit inne!
    Så kul tycker jag!

Jag känner att jag har bra flyt just nu, i allt. Vi renoverar och grejar med en hall som har varit så fruktansvärd!:S
    Men nu blir den såååå fin i stället! Super nöjd.
    Vi grejar tillsammans jag och sambon, så det blir mycket tid ihop så här i slutet på semestern.
    Jag är inte alls sugen på skräpmat och godis. Ja, ALLT känns verkligen jätte bra för tillfället:D

Misstänkte ju en eventuell möhippa imorgon, men det är nog inte så. Kom på att den ena av mina kompisar ska på dop på söndag i sin hemstad 15 mil bort. Och sambon pratar hela tiden om vad vi ska göra imorgon i renoveringen..

Är allt lite pirrig för en eventuell möhippa:S

Ha en härlig fredagskväll!:)

• BrudSeptember2008

Ps,
    Välkomna alla nya och väkomna tillbaks alla gamla!:)
    Är själv ganska ny och måste säga att detta är verkigen BT:s BÄSTA tråd!!!:D

• BrudSeptember2008

Ps,
    Välkomna alla nya och väkomna tillbaks alla gamla!:)
    Är själv ganska ny och måste säga att detta är verkigen BT:s BÄSTA tråd!!!:D

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...