• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Har aldrig hört talas om dessa bär.
    Vad smakar dom?

Tur att dom var goda!:D

• Ninnispinnis

Här kan man läsa om dem. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva smaken... De är ju torkade, smakar typ som torkad frukt Det är inte speciellt stark smak i alla fall.

superfruit.se.loopiadns.com/index.php&view=article&id=25&Itemid=90

• Mikabella

Det är sååå roligt att det är så mycket liv i tråden!!!!! Är HELT övertygad om att detta är BT bÄSTA tråd! Herbalife smakar helt ok. Jag byter 1-2 mål per dag mot pulver. Är bra att ha sånt hemma, för jag slarvar o glömmer/hinner inte äta riktig mat ibland o då går ju en pulvershake så snabbt ner o man får i sig det man ska ha.

Har precis fått meddelande från en super gullig tjej som är vän till mina småbröder att hon skulle kunna tänka sig att vara mingelfotograf på vårt bröllop, min barndomsvän som är såååå duktig på de flesta instrument smsade precis o ville/krävde att på lassad med uppdag, floristen/grannen ringde o gav mig ett JÄTTE bra pris på alla blommorna, bagaren som jag inte känner så bra men hejar på på ICA ringde o sa att han skulle byta den "vanliga" chokladen i tårtan till en jätte god lyxchoklad(han är sm mästare i pralinmakeri/chokladkunskap, för att han ville ge oss det i "present"! Hahaha min dag har börjat RIKTIGT bra!

Nu ska jag bara knapra i mig sista knäckemackan m ost, dricka upp mitt the o se blir det powerwalk på 1 timme i blåsten. Nu när jag väger 53.4 så är det ju inte särskillt långt kvar till att komma under 52 strecket på vågen o det lockar ju en hel del! Gott! Livet är bra rättvist ibland!

Hoppas verkligen att jag INTE träffa en björn i skogen! I halland känns det ju iof som en otrolighet..Kan ju erkänna att jag är bramycket mer rädd för FASANER! Dom är GALNA!!!!!

• Mikabella

Pizza o öl är min melodi! Förra gången gick jag ju NEDR 0,5 kg dagarna efter jag ätit pizza!! Ätardagar tror jag på!!!

AniMann skrev 2008-08-13 17:14:00 följande:
    jaja, idag har det både blitt pizza och glass. Men jag orkar inte ha dåligt samvete för det!man måste väl få ha sina ätardagar, right?
  • Ninnispinnis

Fasaner?? De ser ju inte så farliga ut

I vår lilla by rymde en boaorm i samband med en villabrand, och den har de ännu inte hittat...

Mikabella, vilken dag du har! Härligt när saker och ting faller på plats Men du, var inte ditt mål 53 kg? I så fall har du ju snart nått de 5 kg som tråden är döpt efter

• Ninnispinnis

Håller förresten med om att detta helt klart är BTs härligaste tråd Heja oss!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-08-14 10:10:30 följande:
    Fasaner?? De ser ju inte så farliga ut I vår lilla by rymde en boaorm i samband med en villabrand, och den har de ännu inte hittat... Mikabella, vilken dag du har! Härligt när saker och ting faller på plats Men du, var inte ditt mål 53 kg? I så fall har du ju snart nått de 5 kg som tråden är döpt efter
    Ninnispinnis....bor du möjligtsvis i 046-området?!
  • Mikabella

Jo oj det blev fel! Tänkte att om det blir 52,9 så hade det ju varit roligt Vill ju väga precis under 53 kg strecket!
    5 kg var ju målet iof, men 53 känns bättre än 52kg... Tror inte jag blir för smal, är rätt liten i "modellen" men tappar nog den sista kg på fel ställen om jag fortsätter. Vill bli av med magen, men nu på sistånde har det börjat ta mer på armar och bröst... Efter bröllopet tänkte jag lägga om min träning lite o satsa på mer muskler. Tycker inte det är så snygg med för musklade armar, nacke i brudklänningen o vill vara mer slimmad nu. Så snart blir det muskelbygg o omformatering av kroppen Benen är ju kind of jätte musklade, slimmade o stenhårda men det syns ju inte under klänningen Så 52 kg på en musklad kropp blir mycket bättre. Nu får det bli 53 kg på en lite mer otränad kropp

Glömde skriva en till bra sak. Svärmor har bokat resa till Miami till oss Hihi hon är rolig hon. 19 oktober ska jag tydligen få åka till Amerika

Ninnispinnis skrev 2008-08-14 10:10:30 följande:
    Fasaner?? De ser ju inte så farliga ut I vår lilla by rymde en boaorm i samband med en villabrand, och den har de ännu inte hittat... Mikabella, vilken dag du har! Härligt när saker och ting faller på plats Men du, var inte ditt mål 53 kg? I så fall har du ju snart nått de 5 kg som tråden är döpt efter
  • Ninnispinnis

040

ingenjörsbruden skrev 2008-08-14 10:19:40 följande:
    Ninnispinnis....bor du möjligtsvis i 046-området?!
  • Mikabella

Hmmm har läst om sånna bär men kommer inte ihåg vad de "gjorde". Väntar spännt på att får höra resultatet

Ninnispinnis skrev 2008-08-14 08:59:40 följande:
    Här kan man läsa om dem. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva smaken... De är ju torkade, smakar typ som torkad frukt Det är inte speciellt stark smak i alla fall.superfruit.se.loopiadns.com/index.php
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...