• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • tobiasochlinda

jag äter nutriways bars och shake, dom är jätegoa! men kan vara lite knepiga att få tag på. dom har dessutom mycket lägre kcal innehåll än dom flesta andra. men om itresse finns så maila till mig så kan jag hjälpa till å få tag på dom. lindajison@hotmail.com

• avil

motivation= NOLL.
    hosta,snorig o täta bihålor så man håller på spränga skallen!! .FY.. har ringt läkare o hoppas få utskrivet rinexin,utan att jag måste dit. Besvärligt att fara m ungarna...........men ,men ,måste man så..

Däremot ska jag ju o prova klänningen nästa fredag,o då vill man så klart att den ska sitta bra ...de ska fålla upp den..
    Känns inte som att jag behöver gå ner för klänningens del,möjligen mina snygga adidas badshorts,de var aningens tighta.........

• Ninnispinnis

SnuttisSessan, självklart klarar du det! Heja heja!

Avil, finns det ingen hund i närheten som du kan smyga ner palten till under bordet?

Jag satte i extentions i mitt hår igår Blev faktiskt jättebra! Inte så mycket längre, men betydligt fylligare Sen åt jag sushi med m2b, mums!

Idag ska jag träna spinning, extra långt pass. Imorgon blir det skivstång, och fredag spinning. På lördag ska vi ha kräftskiva hos oss

Är bara så tillfreds med livet just nu!

Just det -1 cm på midjan i morse

• Ninnispinnis

Lillamaa, tror inte det är någon fara att träna innan, bara du ser till att äta ordentligt sen, innan du lämnar blod.

• avil

ninnispinnis-hehe......nä.....man får äta lite o vara nöjd.

• Mikabella

Ninnispinnis:Vad härligt! Grattis vännen!

Alla: Idag tar jag träningspaus i prommeneradet/springandet. Eller..ska iof städa..man bli faktiskt lite svettig av det Sen så ska jag styrketräna lite, situps,armhävningar och lite rygglyft. Vågen är snäll. Hitta tyvärr inget måttband. Grrr. Vågen visade att jag har 0.4 kg kvar till målvikten! Galet bra va?! Nu ska pitbullen banne mig snart kickas igång igen så man förlorara det där sista! Är ju faktiskt helt möjligt! Tänk det trodde jag INTE för 1 månad sedan. Har faktiskt tappat 3 kg sedan juni nu!
    Har varit en jäklans kamp, men det skamm den som ger sig! Är VÄLDIGT svårt att få bort 3 kg när man liksom inte är direkt överviktig, bara mjuk o har varit lite för bekväm.

Jag är STOLT över mig själv! Grym disiplin tjejer! Lovar det GÅR ATT HOPPA ÖVER ALLT DET ONÖDIGA! Inte onyttiga, men ONÖDIGA! Där tror jag ofta den största fällan är. Man kan äta lite onyttigt bara man inte äter för mycket onödigt typ tar en gång extra fast att man egentligen är mätt, äter tårta bara för att folk förväntar sig att man ska göra det, dricker läsk i stället för vatten...ja listan kan göras lång. Vill INTE skälla på er, bara tar er lite i örat Skärpning! Kom igen nu o stäng blixtlåset för munnen nästa gång någon vill bjuda er på något som ni känner är onödigt. De får faktiskt acceptera att du inte vill ha. Våga berätta att ni vill gå ner i vikt! Att berätta det gör att man blir strängare mot sig sjäöl, man vill ju inte misslyckas och folk runt okring kan hålla godis påsarna borta i er närhet.

När man se börjar tappa i vikt är det så roligt att få komplimangerna, peppet o uppmärkasamheten.

Så kom igen tjejer! Jag hejar på er! Jag är en soffpotatis o jag har lyckats med ett jäklans anamma och envishet. Utan er här på tråden hade jag gett upp för längesen! Ni är bäst!!!!!

• Mikabella

Jag ljög.. Har faktiskt tappat 4 kg sedan juni!! 5kg om jag får bort de 0,4 sista kg!

• avil

Mikabella-du har rätt.....men då man bara väger ca 54 o är 167 cm,så ÄR man ju inte överviktig.Inte jag i alla fall...O då blir alla SÅ oroliga över en om man säjer att man vill gå ner lite..O eftersom vi ska gifta oss hemligt så KAN jag inget berätta.

• Mikabella

Hahah jag med! Vaknade kl 5 imorse! Tusen saker i huvudet. Listor på personer jg måste ringa, hur jag ska lägga upp bordsplaceringen, borddekorationer, allt bara snurrade i huvudet! Ahhhhhh bara 2,5 veckor kavr nu! Shit jag har ju inte änns börjat med festhäftet eller bordsplacering! Eller en massa till sker för den delen...Åhhhh

BrudSeptember2008 skrev 2008-08-13 00:50:37 följande:
    Usch... Kan INTE sova! Efter 1½ timmes vridande och vändande så gav jag upp. Så mycket som rör sej i huvudet idag.Imorgon hoppas jag på att vågen visar under 76 igen, så är det inte så långt ner till 74,9 sen:D *hoppas hoppas*Har inte blivit någon extra motion idag, men har inte ätit något onyttigt, samt att jag har målat panel i 1½ timme. Det borde ju vara några kalorier förbrända i alla fall.Var sugen på att promenera tidigare ikväll, men det ÖSregnade och det hade jag ingen lust att ge mej ut i:SHur går det för alla er andra? Håller ni motivationen? Går ni ner? Är det långt kvar till era mål?
  • Mikabella

Madonnas förra skiva! Hmmm vad hette den nu då? Confessions on a dancfloor kanske? Hung up och Sorry är med på den iaf Gillar inte Madonna egentligen men måste erkänna att den faktiskt funkar utmärkt att springa till....Åhhh min favvo...Hihi...Britney Spears nyaste skiva Blackout. Den är helt fantastik! Säga vad man vill om Brittan, men skivan är GRYM att träna till!

Bantarn skrev 2008-08-12 20:57:38 följande:
    Har ni ngt tips på peppande musik som man kan ha i lurarna när man tränar?kram
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...