• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • SnuttisSessan

Det är svårt när man inte vill tala om att man försöker gå ner i vikt. Men vid middagar tar jag lite lite mat varje gång och kan då gå flera gånger som det förväntas utan att för den sakens skull gå upp. Dvs när jag är i skötsamma perioder gör jag så :)

• avil

ja...visst....men palt är liksom -PALT..känns så onödigt att äta...fast gott.Inga sallad inga grönsaker bara potatis o mjöl....
    jaja,jag får nog acceptera att jag inte går ner det jag vill...

• soosse

testade min modifast shake idag igen.. blev genasdt påminnd om varför jag har en kartong kvar ... BLÄ den smakar konstgjort.. Finns det några bars som är goda och intew smakar äckligt??

• BrudSeptember2008

Jag gillar nutrilett bars, borwnie! Den är god!:D

• SnuttisSessan

Jag har testat alla olika sorters bars och kan inte äta en hel, det går bara inte alltså...

• Bantarn

Har ni ngt tips på peppande musik som man kan ha i lurarna när man tränar?

kram

• soosse

jag gillar takida eller dance musik typ david guella eller vad han heter heheh lite beet i

• BrudSeptember2008

Usch... Kan INTE sova! Efter 1½ timmes vridande och vändande så gav jag upp. Så mycket som rör sej i huvudet idag.

Imorgon hoppas jag på att vågen visar under 76 igen, så är det inte så långt ner till 74,9 sen:D *hoppas hoppas*

Har inte blivit någon extra motion idag, men har inte ätit något onyttigt, samt att jag har målat panel i 1½ timme. Det borde ju vara några kalorier förbrända i alla fall.
    Var sugen på att promenera tidigare ikväll, men det ÖSregnade och det hade jag ingen lust att ge mej ut i:S

Hur går det för alla er andra? Håller ni motivationen? Går ni ner? Är det långt kvar till era mål?

• lillamaa

god morgon!

funderar på att simma idag. var på gymmet i måndags och tog nog i för hårt för jag har haft en sådan otroligt träningsvärk. igår kunde jag knappt resa mig upp utan hjälp med idag är det inte lika farligt.

ska lämna blod idag. men det kan väl inte skada att man tränar FÖRE man gör det. eller, någon som vet?

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...